A gyerekeknél kamatozik a tudásmegosztás és a fenntartó által véghez vitt minden egyes fejlesztés – emelte ki Czunyiné dr. Bertalan Judit köznevelésért felelős államtitkár a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ (KLIK) Köznevelés az iskolában projektjének zárókonferenciáján. A tízmilliárd forintnyi európai uniós forrásból finanszírozott oktatásfejlesztési program több mint kétszázezer diákot, tanárt és szülőt ért el az elmúlt majdnem másfél tanévben.
Környezettudatosságra nevelő módszereket népszerűsít a KLIK
A környezettudatos gondolkodást nem lehet elég korán elkezdeni, hiszen a jövőnk legnagyobb kihívásai várhatóan összefüggnek majd az erőforrások szűkösségével és a környezetszennyezés következményeivel. Ezt felismerve a KLIK országszerte támogatja olyan nevelési-oktatási módszerek kifejlesztését és terjesztését, amelyek pozitív irányba formálják a gyerekek gondolkodását és segítik őket, hogy a környezetüket ismerő és óvó felnőttek váljanak belőlük.
Sikermódszerek terjesztésével támogatja a KLIK a pedagógusok együttműködését
Az állami iskolák egyik legfontosabb feladata a versenyképes tudás biztosítása minden diáknak. Ez nem könnyű, hiszen az osztályok többségében eltérő hátterű és képességű gyerekekkel kell a lehető legjobb eredményeket elérni. A fenntartó KLIK ezért olyan, a pedagógusok együttműködésén alapuló módszerek elterjesztését támogatja, amelyek alkalmazása segít megteremteni a különböző hátterű diákok együttnevelésének feltételeit.
Csongrád megye közel tucatnyi iskolájának száznál is több diákja gyűlt össze a szegedi Vedres István szakképzőben, hogy közösen ünnepeljék meg a tavasszal elért eredményeiket. Valamennyi intézmény a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ (KLIK) különféle oktatásfejlesztési programjaiban vett részt, amelyeknek köszönhetően a gyerekek élmények sorával gazdagodtak, míg tanáraik a munkájukat megkönnyítő szakmai segítséget kaptak.
Tudásmegosztás terén működnek együtt az állami iskolák: a pályázaton kiválasztott Mentoráló intézmények saját, mintaértékű pedagógiai módszereiket osztják meg a többi oktatási intézménnyel, segítve azok oktató-nevelő munkáját. Az ország több száz iskoláját bevonó programot a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ (KLIK) a „Köznevelés az iskolában” projekt keretében indította el. Zala megyében kilenc intézmény módszertani modelljeit érhetik el az érdeklődő iskolák.
Tudásmegosztás terén működnek együtt az állami iskolák: a pályázaton kiválasztott Mentoráló intézmények saját, mintaértékű pedagógiai módszereiket osztják meg a többi oktatási intézménnyel, segítve azok oktató-nevelő munkáját. Az ország több száz iskoláját bevonó programot a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ (KLIK) a „Köznevelés az iskolában” projekt keretében indította el. Veszprém megyében tizenkét intézmény módszertani modelljeit érhetik el az érdeklődő iskolák.
Tudásmegosztás terén működnek együtt az állami iskolák: a pályázaton kiválasztott Mentoráló intézmények saját, mintaértékű pedagógiai módszereiket osztják meg a többi oktatási intézménnyel, segítve azok oktató-nevelő munkáját. Az ország több száz iskoláját bevonó programot a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ (KLIK) a „Köznevelés az iskolában” projekt keretében indította el. Tolna megyében tizenhárom intézmény módszertani modelljeit érhetik el az érdeklődő iskolák.
Tudásmegosztás terén működnek együtt az állami iskolák: a pályázaton kiválasztott Mentoráló intézmények saját, mintaértékű pedagógiai módszereiket osztják meg a többi oktatási intézménnyel, segítve azok oktató-nevelő munkáját. Az ország több száz iskoláját bevonó programot a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ (KLIK) a „Köznevelés az iskolában” projekt keretében indította el. Pest megyében huszonhét intézmény módszertani modelljeit érhetik el az érdeklődő iskolák.
Tudásmegosztás terén működnek együtt az állami iskolák: a pályázaton kiválasztott Mentoráló intézmények saját, mintaértékű pedagógiai módszereiket osztják meg a többi oktatási intézménnyel, segítve azok oktató-nevelő munkáját. Az ország több száz iskoláját bevonó programot a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ (KLIK) a „Köznevelés az iskolában” projekt keretében indította el. Győr-Moson-Sopron megyében tizenkilenc intézmény módszertani modelljeit érhetik el az érdeklődő iskolák.
Tudásmegosztás terén működnek együtt az állami iskolák: a pályázaton kiválasztott Mentoráló intézmények saját, mintaértékű pedagógiai módszereiket osztják meg a többi oktatási intézménnyel, segítve azok oktató-nevelő munkáját. Az ország több száz iskoláját bevonó programot a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ (KLIK) a „Köznevelés az iskolában” projekt keretében indította el. Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében kiemelkedően sok, huszonhárom intézmény módszertani modelljeit érhetik el az érdeklődő iskolák.