12. Országos Középiskolai Filmszemle eredmények

Publikálva: 2016. december 6.

A Debreceni Tankerület fenntartásában működő Kós Károly Művészeti Szakgimnázium diákjai animációikkal a 2016-os Országos Középiskolai Filmszemlén – a megosztva kiadott mindhárom első díjat elhozták a fesztiválról, melyet december első hétvégéjén rendeztek meg a budapesti Káldor Miklós Kollégiumban.

 Pál Erik 1956-os emlékeket dolgoz fel Fragmentum című munkájában, Bedőcs Lilla, Major Kitti és Tóth Dóra a fogyasztói társadalomról alkotnak lesújtó véleményt Mindent! című pályaművükben, Nagyházi Beáta pedig egy szerelmét a frontról visszaváró nőt ábrázol Múlhatatlan című alkotásában.
A megosztott második díj két kísérleti filmnek járt: Török Dániel és Miskolczi Réka művének, a Bűnnek (Képző- és Iparművészeti Szakgimnázium, Budapest) és Kovács Dániel, Hammer Vilmos és Móray Gergely alkotásának, az Üres – dadaista kísérlet a pusztulás dinamikájáról című munkának (Radnóti Miklós Gimnázium, Budapest).
A harmadik díjat a budapesti Berzsenyi Dániel Gimnázium diákja, Teleki Mihály nyerte gyermekkori álomképeket feldolgozó „De csakhamar felriadtak rémledező szemeim” című alkotásával. Dicséretben részesült a kiskunmajsai menedékvárost bemutató Élni annyi, mint küzdeni című pályamű (Kovács Laura és Fái-Berkecz Zita, Tomori Pál Katolikus Gimnázium, Kiskunmajsa).
A Mundruczó Kornél vezette zsűri – melynek további tagjai Balog Judit színművésznő, Kende János operatőr és Sas István reklámfilmes voltak – 82 pályamű közül választotta ki a díjazottakat.

okfilmszemle/KLIK

Menü

Klebelsberg Központ

EFOP-4.1.11-21-2021-00001 Projekt

EFOP-3.1.11-19-2020-00001 projekt

Rászoruló Személyeket Támogató Operatív Program (RSZTOP)

DIGITÁLIS KOMPETENCIA FEJLESZTÉSE

ÚTRAVALÓ ÖSZTÖNDÍJPROGRAMOK EFOP-3.1.4-15-2015-00001 VEKOP-7.3.1-17-2017-00001

Energiahatékonysági fejlesztések az iskolákban

A kora gyermekkori intervenció ágazatközi fejlesztése

Köznevelés az iskolában

Informatikai fejlesztések az iskolákban

Társadalmi Megújulás Operatív Program az iskolákban

Köznevelés Állami Fenntartóinak Folyamat-egységesítése és Elektronizálása (KAFFEE)

Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára RRF-1.2.1-2021-2021-00001

Előkészítés a Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára RRF-1.0.0-2021-00002

DIMOP_PLUSZ-4.1.1-23-2023-00001

Általános Adatkezelési Tájékoztató v05

Navigáció