Boldog iskolában boldogságóra is van

Publikálva: 2016. május 24.

A Pápai Erkel Ferenc Ének-Zenei Általános Iskola nyerte el a második Boldog Iskola címet, amelyről az elismerő oklevelet Bagdi Bella, a Boldogságóra Program szakmai vezetője adta át – tájékoztatott a Pápa Ma hírportál.

A Jobb Veled a Világ Alapítvány 2014-ben indította el Boldogságóra programját, amelynek fővédnöke Bagdy Emőke pszichológus, egyetemi tanár, és amelyhez eddig több mint 150 településről, mintegy 1300 pedagógus csatlakozott. A program célja, hogy kiegyensúlyozott, elégedett, ezáltal sikeres generáció nőjön fel. Ennek érdekében játékos, örömteli tevékenységek keretében boldogságszintet növelő gyakorlatokkal ismerkednek meg a részt vevők. A Boldog Iskola címre pályázó intézményeknek legalább egy csoporttal kell havonta egy boldogságórát tartaniuk, amely programot a munkatervükbe is beépítenek. A program sikerét mutatja, hogy az alapítványhoz folyamatosan érkeznek a pályázatok az iskolák részéről, legutóbb a Paksi II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola kapta meg az elismerést.
Bagdi Bella elmondta, a Boldog Iskola pályázat célja, hogy minél több oktatási intézmény bevezesse a boldogságórákat, és ezzel is elősegítse egy boldogabb generáció felnövekedését. A foglalkozások célja nem az, hogy problémamentes életmodellt állítson a fiatalok elé, hanem hogy vezérfonalat adjon a gyerekeknek arra, hogy könnyebben birkózzanak meg a problémákkal, könnyebben vegyék a kihívásokat, valamint lehetőséget adjon a testi-lelki egészségmegőrzésre.
A pápai iskola a diákok közreműködésével olyan boldogságfalat is készített, amely motivációs üzeneteket, és fotómontázst tartalmazott. Többek között ennek az elemnek is köszönhették, hogy elnyerték a címet. Ez egy fontos cím, rangot ad az iskolának, s remélhetőleg még vonzóbbá teszi az intézményt a szülők és a kisdiákok számára – fogalmazott Kindertné Surányi Lívia, a díjat elnyerő 2. z osztályfőnöke.
Az ünnepség keretében Heizer Zoltánné intézményvezető az iskola tiszteletbeli tagjának fogadta Bagdi Bellát.

Menü

Klebelsberg Központ

EFOP_Plusz-5.3.1-24-2024-00001 Projekt

EFOP-4.1.11-21-2021-00001 Projekt

EFOP-3.1.11-19-2020-00001 projekt

Rászoruló Személyeket Támogató Operatív Program (RSZTOP)

DIGITÁLIS KOMPETENCIA FEJLESZTÉSE

ÚTRAVALÓ ÖSZTÖNDÍJPROGRAMOK EFOP-3.1.4-15-2015-00001 VEKOP-7.3.1-17-2017-00001

Energiahatékonysági fejlesztések az iskolákban

A kora gyermekkori intervenció ágazatközi fejlesztése

Köznevelés az iskolában

Informatikai fejlesztések az iskolákban

Társadalmi Megújulás Operatív Program az iskolákban

Köznevelés Állami Fenntartóinak Folyamat-egységesítése és Elektronizálása (KAFFEE)

Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára RRF-1.2.1-2021-2021-00001

Előkészítés a Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára RRF-1.0.0-2021-00002

DIMOP_PLUSZ-4.1.1-23-2023-00001

Általános Adatkezelési Tájékoztató

Navigáció