AJÁNLATTÉTELI KIÍRÁS
A Kecskeméti Tankerületi Központ (székhelye: 6000 Kecskemét, Homokszem u. 3-5., képviseli: Zsámboki Anna tankerületi igazgató), mint Ajánlatkérő, „ISKOLAGYÜMÖLCS beszerzése a Kecskeméti Tankerületi Központ intézményei részére a 2019/2020-as, a 2020/2021-es és a 2021/2022-es tanévben” tárgyában kéri fel ajánlat megtételére az alábbi feltételek szerint:
Iktatószám: TK/025/01351-7/2019
Az ajánlatkérő neve: Kecskeméti Tankerületi Központ
Székhelye: 6000 Kecskemét, Homokszem u. 3-5.
Telefon/fax szám: 76/795-232
Képviselő neve: Zsámboki Anna tankerületi igazgató
Kapcsolattartó neve: Juhász Marianna működtetési referens
Telefonszám: 76/795-212
e-mail cím: mariNwqGapgxqOkze5JWMzcYW5uYS5qdWhhc3pAa2suZ292Lmh1
A beszerzés tárgya: „Az iskolagyümölcs- és iskolazöldség-program végrehajtásáról” szóló 29/2017. (VI. 7.) FM rendelet (továbbiakban: Rendelet) alapján iskolagyümölcs és iskolazöldség beszerzése az 1. számú mellékletben szereplő intézmények, tagintézmények és telephelyeik részére, az ott feltüntetett tanulói létszám alapján és az alábbi termékek körére vonatkozóan:
|
Termék megnevezése |
Egy adagként kiosztandó mennyiség |
1. |
GYÜMÖLCS |
|
1.1 |
alma egész |
1 db |
|
alma szeletelt |
8 dkg |
1.2 |
körte |
1 db |
1.3 |
őszibarack |
1 db |
1.4 |
nektarin |
1 db |
1.5 |
szilva |
4 db |
1.6 |
földi eper (adagonként csomagolt) |
8 dkg |
1.7 |
cseresznye(adagonként csomagolt) |
8 dkg |
1.8 |
zöldség- és gyümölcslé |
2 dl |
2. |
ZÖLDSÉG |
|
2.1 |
paradicsom |
1 db |
2.2 |
sárgarépa (csomagolt, mini répa, hasáb, golyó) |
10 dkg |
2.3 |
étkezési paprika (tv vagy kápia) |
1 db |
2.4 |
karalábé (adagonként csomagolt) |
10 dkg |
Műszaki leírás, minőségi és teljesítési követelmények:
Az ajánlattételi felhívás, a Rendeletben meghatározott eljárás és a Rendelet 6. számú mellékletben meghatározott minőségi előírások szerint, egy héten legfeljebb négy tanítási napon, tanulónként és tanítási naponként egy adag, hetente legalább kétféle terméket kell kiosztani. A kiosztott termékféléknek szállítási időszakon belül hetenként azonosnak kell lennie.
A kóstoltatásra - mint az iskolagyümölcs- és iskolazöldség-program során alkalmazható kísérő intézkedésekre - a vonatkozó követelményeket a Rendelet 3. számú melléklete tartalmazza.
A szerződés típusa: Megállapodás (szállítási szerződés) a Rendelet 4. számú melléklete szerint, 1-6. osztályos általános iskolai, illetve nyolc évfolyamos gimnázium esetében az 5-6. osztályos tanulók részére.
A tanulói létszám az Ajánlatkérő illetékességéhez tartozó köznevelési intézményekben:
Megnevezés |
1-6. osztályos általános iskolai és 5-6. osztályos gimnáziumi tanulók száma |
Kecskemét Megyei Jogú Város |
5698 |
Kecskeméti Járás |
2171 |
Tiszakécskei Járás |
1242 |
Kiskunfélegyházi Járás |
1700 |
Kiskunmajsai Járás |
506 |
ÖSSZES tanulói létszám |
11317 |
Pénzügyi ellenszolgáltatás: A támogatás előfinanszírozott Ajánlattevő által, a Rendelet
előírásai szerint.
A szerződés időtartama: A szerződés a 2019/2020-as tanév, a 2020/2021-es tanév
és a 2021/2022-es tanév vonatkozásában kerül megkötésre.
A Megállapodás megkötése: Legkésőbb 2019. június 01-ig
Az ajánlat minimális tartalmi elemei:
Az iskolagyümölcs beszerzésére vonatkozó ajánlatokat a Rendelet 4. számú mellékletében foglalt Megállapodás mintának megfelelően kell elkészíteni.
Az ajánlatoknak legalább az alábbi adatokat, információkat és nyilatkozatokat kell tartalmazniuk:
-
A Rendelet szerinti Megállapodás (szállítási szerződés) minta alapján a Szállító neve, székhelye, adószáma, ügyfél-azonosítója, képviselőjének neve, elérhetőségi (kapcsolattartási) adatai.
-
Azon intézmények neve, címe, amelyek tekintetében a Szállító vállalja a szállítást és a kóstoltatást. Amennyiben az adott intézmény tekintetében több telephely érintett, úgy mindegyik telephely címét fel kell tüntetni az ajánlatban.
-
A Szállító nyilatkozata arról, hogy:
-
szerepel a Magyar Államkincstár által vezetett „a 2019/2020. tanévi iskolagyümölcs- és iskolazöldség-programban történő részvételre jóváhagyott szállítók” listájában
-
az ajánlatban meghatározott termékek megfelelnek a rendeletben meghatározott minőségi követelményeknek, valamint a tárgyban hatályos jogszabályi előírásoknak,
-
vállalja a Rendeletben részletezett szállítói előírásokat,
-
korábbi ellátási területén a teljesítés során írásbeli minőségi vagy szolgáltatási színvonalával kapcsolatos kifogásolás történt-e,
-
vállalja, hogy nyertes ajánlat esetén a Megállapodás mielőbbi megkötése érdekében közreműködik,
-
büntetőjogi felelőssége tudatában kijelenti, hogy az ajánlatban foglalt adatok és információk hitelesek, és megfelelnek a valóságnak.
-
A szállítandó termékek elnevezése, kiszerelése, a 2019/2020-as tanévre vállalt termett és/vagy előállított termékek, ajánlati terület.
Az ajánlathoz kitöltendő, csatolandó dokumentumok:
-
Nyilatkozat az adó és köztartozás mentességről, lejárt adótartozásról.
-
Nyilatkozat arról, hogy az Ajánlattevő rendelkezik az Ajánlattételi felhívásban meghatározott feladatok ellátásához szükséges eszközökkel, személyi és tárgyi feltételekkel.
-
Átláthatósági nyilatkozat
-
Adatkezelési nyilatkozat
-
Aláírási címpéldány vagy egyéni vállalkozó esetén aláírás minta egyszerű másolatban.
-
Cégkivonat / vállalkozói igazolvány fénymásolata.
-
2. számú melléklet:
Ajánlati adatlap a rangsorolási kritériumok tekintetében.
Kiegészítő tájékoztatás, tisztázó kérdés a vIoQNwUHeo4NMMYbWFyaWFubmEuanVoYXN6QGtrLmdvdi5odQ== email címre megküldve kérhető. Tárgy mezőbe kérjük beírni: „Kiegészítő tájékoztatás kérése”.
Az ajánlattétel benyújtási határideje: 2019. május 24. 10:00 óra
Az ajánlattétel benyújtásának módja, címe:
-
Személyesen: Kecskeméti Tankerületi Központ
(6000 Kecskemét, Homokszem u. 3-5. 309. iroda)
-
Levélben: Kecskeméti Tankerületi Központ (6000 Kecskemét, Homokszem u. 3.-5.)
Az ajánlatokat zárt borítékban, egy eredeti példányban, papír alapon, az Ajánlattevő cégszerű aláírásával ellátva kell megküldeni az Ajánlatkérő részére.
Postai úton történő feladás esetén az Ajánlattevő vegye figyelembe, hogy a benyújtás határideje a beérkezés időpontja, NEM a postai feladás ideje.
A borítékon kérem feltüntetni az alábbiakat:
-
„Ajánlat iskolagyümölcs beszerzésére a 2019/2020-as, a 2020/2021-es és a 2021/2022-es tanévre tárgyában”
-
„csak az ajánlatok bontásának időpontjában bontható fel”
A Rendelet alapján a határidőn túl beérkezett ajánlatokat az Ajánlatkérő a kiválasztási eljárás során nem veheti figyelembe.
Ajánlatkérő a benyújtási határidő után hiánypótlásra 1 alkalommal biztosít lehetőséget, mely az ajánlati árat nem érintheti.
Az ajánlat bontásának helye és ideje: 6000 Kecskemét, Homokszem u. 3-5. 309. iroda
2019. május 24. 10:00 óra.
Az ajánlatok bontásán az Ajánlatkérő illetve az Ajánlattevő képviselői lehetnek jelen. A bontási eljárásban való részvételhez a képviseleti jogosultságot igazolni kell. Az ajánlatok bontásáról jegyzőkönyv készül.
Az ajánlatok bírálati szempontja:
A köznevelési intézmények vonatkozásában több – Megállapodás megkötésére vonatkozó ajánlatot benyújtó – Ajánlattevő esetén az Ajánlatkérő a Rendelet 5. § (1)-(2) bekezdésben felsorolt szempontok figyelembe vételével meghatározott szempontonkénti helyezések átlagát tekintve rangsorolja az Ajánlattevőket. (Ajánlatkérés 2. számú melléklete)
Amennyiben a szempontonkénti sorrendállítás során elért helyezések átlaga alapján két vagy több Ajánlattevő azonos pontszámot ér el, az Ajánlatkérő a Rendelet 5. § (4) bekezdése szerinti szempontrendszer alapján bírálja el az ajánlatokat.
Kecskemét, 2019. május 16.
Zsámboki Anna
tankerületi igazgató
Ajánlatkérő