AJÁNLATTÉTELI KIÍRÁS
A Kecskeméti Tankerületi Központ (székhelye: 6000 Kecskemét, Homokszem u. 3-5., képviseli: Zsámboki Anna tankerületi igazgató), mint Ajánlatkérő, „ISKOLAGYÜMÖLCS beszerzése a Kecskeméti Tankerületi Központ intézményei részére a 2019/2020-as, a 2020/2021-es és a 2021/2022-es tanévben” tárgyában kéri fel ajánlat megtételére az alábbi feltételek szerint:
Iktatószám: TK/025/01351-7/2019
Az ajánlatkérő neve: Kecskeméti Tankerületi Központ
Székhelye: 6000 Kecskemét, Homokszem u. 3-5.
Telefon/fax szám: 76/795-232
Képviselő neve: Zsámboki Anna tankerületi igazgató
Kapcsolattartó neve: Juhász Marianna működtetési referens
Telefonszám: 76/795-212
e-mail cím: mariHEQYqJGElndz9Zky1YG1czYW5uYS5qdWhhc3pAa2suZ292Lmh1
A beszerzés tárgya: „Az iskolagyümölcs- és iskolazöldség-program végrehajtásáról” szóló 29/2017. (VI. 7.) FM rendelet (továbbiakban: Rendelet) alapján iskolagyümölcs és iskolazöldség beszerzése az 1. számú mellékletben szereplő intézmények, tagintézmények és telephelyeik részére, az ott feltüntetett tanulói létszám alapján és az alábbi termékek körére vonatkozóan:
|
Termék megnevezése |
Egy adagként kiosztandó mennyiség |
1. |
GYÜMÖLCS |
|
1.1 |
alma egész |
1 db |
|
alma szeletelt |
8 dkg |
1.2 |
körte |
1 db |
1.3 |
őszibarack |
1 db |
1.4 |
nektarin |
1 db |
1.5 |
szilva |
4 db |
1.6 |
földi eper (adagonként csomagolt) |
8 dkg |
1.7 |
cseresznye(adagonként csomagolt) |
8 dkg |
1.8 |
zöldség- és gyümölcslé |
2 dl |
2. |
ZÖLDSÉG |
|
2.1 |
paradicsom |
1 db |
2.2 |
sárgarépa (csomagolt, mini répa, hasáb, golyó) |
10 dkg |
2.3 |
étkezési paprika (tv vagy kápia) |
1 db |
2.4 |
karalábé (adagonként csomagolt) |
10 dkg |
Műszaki leírás, minőségi és teljesítési követelmények:
Az ajánlattételi felhívás, a Rendeletben meghatározott eljárás és a Rendelet 6. számú mellékletben meghatározott minőségi előírások szerint, egy héten legfeljebb négy tanítási napon, tanulónként és tanítási naponként egy adag, hetente legalább kétféle terméket kell kiosztani. A kiosztott termékféléknek szállítási időszakon belül hetenként azonosnak kell lennie.
A kóstoltatásra - mint az iskolagyümölcs- és iskolazöldség-program során alkalmazható kísérő intézkedésekre - a vonatkozó követelményeket a Rendelet 3. számú melléklete tartalmazza.
A szerződés típusa: Megállapodás (szállítási szerződés) a Rendelet 4. számú melléklete szerint, 1-6. osztályos általános iskolai, illetve nyolc évfolyamos gimnázium esetében az 5-6. osztályos tanulók részére.
A tanulói létszám az Ajánlatkérő illetékességéhez tartozó köznevelési intézményekben:
Megnevezés |
1-6. osztályos általános iskolai és 5-6. osztályos gimnáziumi tanulók száma |
Kecskemét Megyei Jogú Város |
5698 |
Kecskeméti Járás |
2171 |
Tiszakécskei Járás |
1242 |
Kiskunfélegyházi Járás |
1700 |
Kiskunmajsai Járás |
506 |
ÖSSZES tanulói létszám |
11317 |
Pénzügyi ellenszolgáltatás: A támogatás előfinanszírozott Ajánlattevő által, a Rendelet
előírásai szerint.
A szerződés időtartama: A szerződés a 2019/2020-as tanév, a 2020/2021-es tanév
és a 2021/2022-es tanév vonatkozásában kerül megkötésre.
A Megállapodás megkötése: Legkésőbb 2019. június 01-ig
Az ajánlat minimális tartalmi elemei:
Az iskolagyümölcs beszerzésére vonatkozó ajánlatokat a Rendelet 4. számú mellékletében foglalt Megállapodás mintának megfelelően kell elkészíteni.
Az ajánlatoknak legalább az alábbi adatokat, információkat és nyilatkozatokat kell tartalmazniuk:
A Rendelet szerinti Megállapodás (szállítási szerződés) minta alapján a Szállító neve, székhelye, adószáma, ügyfél-azonosítója, képviselőjének neve, elérhetőségi (kapcsolattartási) adatai.
Azon intézmények neve, címe, amelyek tekintetében a Szállító vállalja a szállítást és a kóstoltatást. Amennyiben az adott intézmény tekintetében több telephely érintett, úgy mindegyik telephely címét fel kell tüntetni az ajánlatban.
A Szállító nyilatkozata arról, hogy:
szerepel a Magyar Államkincstár által vezetett „a 2019/2020. tanévi iskolagyümölcs- és iskolazöldség-programban történő részvételre jóváhagyott szállítók” listájában
az ajánlatban meghatározott termékek megfelelnek a rendeletben meghatározott minőségi követelményeknek, valamint a tárgyban hatályos jogszabályi előírásoknak,
vállalja a Rendeletben részletezett szállítói előírásokat,
korábbi ellátási területén a teljesítés során írásbeli minőségi vagy szolgáltatási színvonalával kapcsolatos kifogásolás történt-e,
vállalja, hogy nyertes ajánlat esetén a Megállapodás mielőbbi megkötése érdekében közreműködik,
büntetőjogi felelőssége tudatában kijelenti, hogy az ajánlatban foglalt adatok és információk hitelesek, és megfelelnek a valóságnak.
A szállítandó termékek elnevezése, kiszerelése, a 2019/2020-as tanévre vállalt termett és/vagy előállított termékek, ajánlati terület.
Az ajánlathoz kitöltendő, csatolandó dokumentumok:
Nyilatkozat az adó és köztartozás mentességről, lejárt adótartozásról.
Nyilatkozat arról, hogy az Ajánlattevő rendelkezik az Ajánlattételi felhívásban meghatározott feladatok ellátásához szükséges eszközökkel, személyi és tárgyi feltételekkel.
Átláthatósági nyilatkozat
Adatkezelési nyilatkozat
Aláírási címpéldány vagy egyéni vállalkozó esetén aláírás minta egyszerű másolatban.
Cégkivonat / vállalkozói igazolvány fénymásolata.
2. számú melléklet:
Ajánlati adatlap a rangsorolási kritériumok tekintetében.
Kiegészítő tájékoztatás, tisztázó kérdés a DwdGefpj5TM42IbWFyaWFubmEuanVoYXN6QGtrLmdvdi5odQ== email címre megküldve kérhető. Tárgy mezőbe kérjük beírni: „Kiegészítő tájékoztatás kérése”.
Az ajánlattétel benyújtási határideje: 2019. május 24. 10:00 óra
Az ajánlattétel benyújtásának módja, címe:
Személyesen: Kecskeméti Tankerületi Központ
(6000 Kecskemét, Homokszem u. 3-5. 309. iroda)
Levélben: Kecskeméti Tankerületi Központ (6000 Kecskemét, Homokszem u. 3.-5.)
Az ajánlatokat zárt borítékban, egy eredeti példányban, papír alapon, az Ajánlattevő cégszerű aláírásával ellátva kell megküldeni az Ajánlatkérő részére.
Postai úton történő feladás esetén az Ajánlattevő vegye figyelembe, hogy a benyújtás határideje a beérkezés időpontja, NEM a postai feladás ideje.
A borítékon kérem feltüntetni az alábbiakat:
„Ajánlat iskolagyümölcs beszerzésére a 2019/2020-as, a 2020/2021-es és a 2021/2022-es tanévre tárgyában”
„csak az ajánlatok bontásának időpontjában bontható fel”
A Rendelet alapján a határidőn túl beérkezett ajánlatokat az Ajánlatkérő a kiválasztási eljárás során nem veheti figyelembe.
Ajánlatkérő a benyújtási határidő után hiánypótlásra 1 alkalommal biztosít lehetőséget, mely az ajánlati árat nem érintheti.
Az ajánlat bontásának helye és ideje: 6000 Kecskemét, Homokszem u. 3-5. 309. iroda
2019. május 24. 10:00 óra.
Az ajánlatok bontásán az Ajánlatkérő illetve az Ajánlattevő képviselői lehetnek jelen. A bontási eljárásban való részvételhez a képviseleti jogosultságot igazolni kell. Az ajánlatok bontásáról jegyzőkönyv készül.
Az ajánlatok bírálati szempontja:
A köznevelési intézmények vonatkozásában több – Megállapodás megkötésére vonatkozó ajánlatot benyújtó – Ajánlattevő esetén az Ajánlatkérő a Rendelet 5. § (1)-(2) bekezdésben felsorolt szempontok figyelembe vételével meghatározott szempontonkénti helyezések átlagát tekintve rangsorolja az Ajánlattevőket. (Ajánlatkérés 2. számú melléklete)
Amennyiben a szempontonkénti sorrendállítás során elért helyezések átlaga alapján két vagy több Ajánlattevő azonos pontszámot ér el, az Ajánlatkérő a Rendelet 5. § (4) bekezdése szerinti szempontrendszer alapján bírálja el az ajánlatokat.
Kecskemét, 2019. május 16.
Zsámboki Anna
tankerületi igazgató
Ajánlatkérő