A főként testnevelés orientációjáról közismert Szegedi Dózsa György Általános Iskola bebizonyította, hogy más oktatási területen is kiváló munkát végez. Ezúttal dalos ajkú tanulóinak szereplése igazolta, nagyon sok és sokféle tehetség tanul az intézmény padsoraiban.

A Szegedi Dózsa György Általános Iskola neve hallatán sokaknak a kajak-kenu orientációjú testnevelés jut eszébe elsőként, pedig az intézmény más területen is elkötelezett és eredményes pedagógiai munkát végez.

 

November közepén például a szép számmal összegyűlt diákokból álló közönség előtt megrendezte a Dózsás Diákok Dalos Délutánját, ahol alsó tagozatos, valamint 5. és 6. osztályos tanulók mutatták meg zenei tudásukat.

 

A tehetségkutató programot egy 2. b osztályos tanuló mesemondása nyitotta meg, majd következtek a kis dalospacsirták.

 

„Öröm volt a sok-sok meghatóan szép, igényes előadást hallgatni, egyúttal népdalainkban ismét gyönyörködni. Jó érzéssel írom, hogy igen sok tehetséges népdalénekes diák tanul iskolánkban, akik örömmel és méltó módon tolmácsolják kultúránknak ezt az értékes örökségét.” – hangzik az eseményről szóló iskolai híradásban.

 

Tehetségüket hárman a megyei népdaléneklési versenyen is kamatoztathatták. A rendezvénynek a Karolina Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium, Alapfokú Művészeti Iskola és Kollégium adott otthont. A versenyen résztvevők szegedi és Szeged környéki általános iskolák, illetve művészeti iskolák alsó tagozatos tanulói voltak.

 

A három dózsás dalos ajkú kisdiáknak nehéz mezőnnyel kellett megbirkóznia. Nagyon szépen szerepeltek, és  egyikőjük, Vetési Milán 2. a osztályos tanuló (tanára: Dr. Kucsera Józsefné) 2. helyezést ért el.

 

Valamennyi dalos diáknak további eredményes és örömteli éneklést kívánunk!