A Jászberényi Tankerületi Központ (a továbbiakban: Ajánlatkérő) a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény (a továbbiakban: Nvt.), az állami vagyonról szóló 2007. évi CVI. törvény (a továbbiakban: Vtv.) és az állami vagyonnal való gazdálkodásról szóló 254/2007. (X. 4.) kormányrendelet (a továbbiakban: Vhr.) vonatkozó előírásai alapján az 1521/2020. (VIII.14. ) Korm. határozat 4. pontjára tekintettel egyfordulós nyilvános pályázat útján kívánja bérbe adni az általa működtetett
Bercsényi Miklós Általános Iskola
5100 Jászberény, Bercsényi út 9-13.
épületében üzemelő iskolai büfét.
Az ajánlatkérő adatai:
Ajánlatkérő neve: Jászberényi Tankerületi Központ
Ajánlatkérő címe: 5100 Jászberény, Szabadság tér 16.
Ajánlatkérő telefonja: 06-57-795-211, 06-57-795-253, illetve 06-20-318-1869
Ajánlatkérő email címe: geeYuHsdbITPz221amFzemJlcmVueS5tdWtvZHRldGVzQGdtYWlsLmNvbQ==
2. A pályázat tárgya:
Az ajánlatkérő fenntartásában és működtetésében 5100 Jászberény, Bercsényi út 9-13. épületében található, iskolai büfé működtetésére szolgáló helyiség (20 m2) bérbe- és működtetésbe adása a 2022/2023-as tanítási évre, 2022. szeptember 01-től.
2.1 A szerződés típusa: helyiségbérleti szerződés
3. A pályázat célja:
A nyertes Ajánlattevővel a felhívásban szereplő iskolában iskolai büfé üzemeltetésére bérleti szerződés megkötése.
A büfé működtetésének célja, hogy az iskola taulói és dolgozói megfelelő színvonalú és ár-szintű büfé-szolgáltatást vehessenek igénybe az épületen belül.
4. A bérleti szerződés időtartama:
2022. szeptember 01-től a 2022/2023. tanítási év utolsó tanítási napjáig szól, mindkét fél részéről 30 napos rendes felmondási határidővel.
5. Ajánlattevő által elvégzendő feladatok:
A büfé az iskola tanulóinak és dolgozóinak nyújt szolgáltatást tanítási napokon az iskola nyitvatartási idejében, megállapodás szerint. A bérlemény nyitvatartási idejét a nyertes pályázó az intézmény vezetőjével megegyezve állapítja meg.
6. A pénzügyi feltételek:
Ajánlattevő vállalja, hogy a büféhelyiség használatáért, Ajánlatkérő és Ajánlattevő között a nyertes ajánlat alapján létrejövő szerződésben szereplő bérleti díjat - ami a büfé működtetésével kapcsolatban felmerülő, a Bérlővel egyeztetett mértékű közüzemi díjakat is tartalmazza -, havi elszámolás keretében, a Bérbeadó által kiállított számla igazolható kézhezvételét követő 15 napon belül megfizeti.
A pályázat kiírója minimálisan megajánlható bérleti díjat határoz meg, melynek összege
32 000 Ft/hó. Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. tv. 86. § (1.) bek. l.) pontja alapján az ingatlan bérbeadása mentes az ÁFA alól.
Az Ajánlattevő ajánlata ettől csak felfelé térhet el.
7. A szerződéskötés feltételei:
a) A bérbevétel napjától a Bérlő köteles gondoskodni a bérelt eszköz, ingatlanrész biztonságával kapcsolatos feladatok végrehajtásáról, a tűz-, munka-és környezetvédelmi rendszabályok betartásáról, kidolgozásáról és őrzéséről.
b) Vállalnia kell, hogy a bérleményt csak rendeltetésszerűen használja.
c) A bérleti szerződés megszűnésekor a Bérlő köteles a helyiséget és annak leltár szerinti berendezési tárgyait eredeti állapotban a Bérbeadónak visszaadni.
d) Be kell tartania az iskola rá vonatkozó szabályzatait és rendelkezéseit.
e) Vállalnia kell az élelmiszerbiztonsági szabványnak megfelelő felszereltség és üzemeltetés folyamatos biztosítását.
f) A bérleményben a büfé üzemeltetésén kívül más tevékenységi kör nem folytatható.
g) Tisztasági festés, mázolás, a bérelt helyiség felszerelése, berendezése, állagmegóvása a Bérlő feladata.
h) Az üzemeltetéshez szükséges biztonságtechnikai, munkavédelmi felülvizsgálatok elvégeztetése és a hibák kijavítása a bérlő feladata.
i) A Bérlő köteles a rovar-és rágcsálóirtást szükség szerint elvégeztetni.
j) Amennyiben a Bérlő a bérleti szerződés bármely rendelkezését megszegi, figyelmeztetés nélkül a szerződés azonnali hatállyal felmondható írásban és új pályázat kiírására kerül sor.
k) Ajánlattevőnek kötelezően alkalmaznia kell az érvényes ajánlásokat (OGYÉI) az iskolai büfék termékválasztásához.
l) Az üzemeltetéshez szükséges gépek, berendezési – és felszerelési tárgyak beszerzése, a helyiség büfé üzemeltetése céljára való alkalmassá tétele és folyamatos karbantartása, továbbá takarítása a nyertes pályázó feladata.
m) Vállalnia kell a HACCP szabványa megfelelő felszereltség és üzemeltetés folyamatos
biztosítását.
n) A nyertes pályázó kötelessége a kereskedelmi tevékenység folytatásához szükséges
bejelentési kötelezettség teljesítése, továbbá az üzemeltetéshez szükséges engedélyek
beszerzése.
o) A büfé alkalmazottainak rendelkezniük kell a szükséges végzettséget/képzettséget és
az egészségügyi alkalmasságot igazoló okirattal.
p) A büfé takarítása a Bérlő kötelezettsége.
Ajánlattevőnek az iskolai büfék üzemeltetéséhez szükséges valamennyi hatósági vagy jogszabályi előírás megismerése saját feladata, ezek betartása kötelezettsége a szerződés fennállása alatt.
Bármely, az iskolai büfék üzemeltetésére vonatkozó hatósági vagy jogszabályi előírás megsértése, különösen közegészségügyi előírás be nem tartása a szerződés azonnali hatályú megszűnését vonja maga után.
9. A helyiség megtekinthető:
Az Ajánlatkérővel, a 06-57/501-730 telefonszámon, az intézmény titkárságán előzetesen egyeztetett időpontban.
10. A pályázat formai és tartalmi követelményei:
10.1 Ajánlatok benyújtásának helye és módja:
Személyesen vagy postai úton: Jászberényi Tankerületi Központ
Jászberény, Szabadság tér 16. II. emelet, Igazgatói titkárság
Az ajánlatot zárt, sértetlen borítékban, egy eredeti példányban papír alapon, az ajánlattevő cégszerű aláírásával ellátva a fentiekben megadott címre személyesen kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig.
A pályázatok beérkezésének határideje: 2022 év augusztus hónap 17. nap 14:00 óra
10.2 A pályázathoz csatolni kell:
- Az Ajánlattevő szerződéskötéshez szükséges azonosító adatait:
§ Természetes személy esetén nevét, születési nevét, születési helyét és idejét, anyja születési nevét, lakcímét, adóazonosító jelét, elektronikus elérhetőségét, személyi igazolvány fénymásolatát, egyéni vállalkozó esetén a vállalkozói igazolvány másolatát.
§ Átlátható szervezet esetén nevét, székhelyét, adószámát, cégjegyzékszámát vagy nyilvántartási számát, statisztikai azonosítóját, képviselőjének nevét, elektronikus elérhetőségét, valamint a 30 napnál nem régebbi cégkivonatának másolatát, 30 napnál nem régebbi aláírási címpéldányt (nem aláírás minta), nyilatkozatot a szervezet átláthatóságáról.
2. Nyilatkozatot a vállalt bérleti díj összegéről.
3. A pályázó nyilatkozatát, hogy a pályázati felhívás feltételeit elfogadja
4. Nyilatkozat szakmai jogosultságról (vállalkozói igazolvány, cégkivonat)
5. Nyilatkozat a nemleges köztartozásról.
6. Nyilatkozat a fenti tevékenységi kör, a pályázati kiírásban foglalt feltételek, és az ajánlati kötöttség vállalásáról.
7. Nyilatkozat az élelmiszerbiztonsági szabványnak megfelelő felszereltség és üzemeltetés folyamatos biztosításáról, annak működtetéséről és a szükséges hatósági engedélyek beszerzéséről.
8. Nyilatkozatot arról, hogy az Ajánlattevő vállalja a helyiség állagmegóvását, karbantartását, felszerelését saját költségén.
9. Erkölcsi bizonyítvány (szerződéskötéskor)
10. Ajánlattevő nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy hány éve üzemeltet vendéglátóipari tevékenységet folytató üzletet
11. A pályázattal kapcsolatos egyéb információk:
A nyertes Ajánlattevőnek kell az intézményekben található büfé helyiséget az élelmiszerforgalmazásra és tárolásra vonatkozó jogszabályi és szakhatósági előírások alapján kialakítania, illetve üzemeltetnie. Abban az esetben, ha a nyertes Ajánlattevő által kialakított büfé működéséhez a szakhatóságok utólag mégsem járulnak hozzá, illetve a működési engedélyt nem tudja a vállalkozó megszerezni, a büfé kialakításával felmerült költségeit egyedül viseli. E tárgyban polgári jogi igénnyel nem léphet fel a pályázat kiírójával szemben.
A nyertes Ajánlattevő köteles figyelembe venni az OGYÉI ajánlását a büfé termékválasztásának kialakításánál. https://ogyei.gov.hu/iskolabufe/
A 20/2012. (VIII.31.) EMMI rendelet 129.§ (4) bekezdése értelmében a népegészségügyi termékadóról szóló 2011. évi CIII. törvény hatálya alá tartozó, továbbá alkohol-és dohánytermék nem árusítható.
12. A pályázati kiírás eredménytelensége:
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az eljárást eredménytelenné nyilváníthatja, amennyiben a beérkezett ajánlatok szakmai tartalma nem felel meg az Ajánlatkérő által kialakított feltételrendszernek. A pályázatra jelentkezők a pályázatuk benyújtásának tényével tudomásul veszik, hogy ilyen esetben semmiféle igénnyel nem léphetnek fel a Jászberényi Tankerületi Központtal szemben.
Eredménytelen a pályázati kiírás, ha
- nem érkezett pályázati ajánlat
- a benyújtott pályázatok egyike sem felelt meg a pályázati kiírásban foglalt feltételeknek,
- az Ajánlatkérő az eljárás érvénytelenítéséről döntött, mert a pályázat elbírálásakor az összeférhetetlenségi szabályokat megsértették, illetve ha valamelyik Ajánlattevő az eljárás tisztaságát vagy a többi ajánlattevő érdekeit súlyosan sértő cselekményt követ el,
A pályázat eredményességéről vagy eredménytelenségéről a benyújtott ajánlatok érvényességéről, az ajánlatok sorrendjéről, elbírálásáról a tankerületi igazgató dönt.
12. A pályázat bontása és elbírálása:
A beadott pályázatok vonatkozásában a döntést a tankerületi igazgató által kijelölt Bíráló Bizottság hozza meg.
A bontás időpontja: 2022. augusztus 18. 14:00 óra
12.1 Bírálati szempontok:
- Legmagasabb összegben megajánlott bérleti díj
- azonos bérleti díjat ajánló Ajánlattevők esetén előnyt jelent: minél hosszabb,
vendéglátóipari, vagy hasonló tevékenységgel működő üzlettel rendelkezik
Amennyiben a fenti szempontokban a pályázók között egyezőség mutatkozik, úgy sorsolással döntünk a nyertes pályázat vonatkozásában.
Az Ajánlatkérő a benyújott pályázatok vizsgálata során dönt a nyertes pályázatról, az ajánlatokat szabadon mérlegeli.
Az Ajánlatkérőnek joga van a pályázatok beérkezését követően további információkat bekérni az Ajánlatevőktől, melyeket Ajánlattevő köteles haladéktalanul megadni.
12.2 Az ajánlatok elbírálásának tervezett időpontja: 2022.08.22.
12.3 A nyertes Ajánlattevővel az ajánlati kötöttség időtartamán belül az Ajánlatkérő bérleti szerződést
köt. A pályázat elbírálásáról az Ajánlattevőket írásban értesítjük.
Szerződéskötés időpontja legkésőbb: 2022.08.31.
Az eljárás eredményeképpen megkötendő szerződés 2022. szeptember 01. napján lép hatályba.
13. A pályázatból kizárásra kerül az a pályázó:
- aki ellen csőd,-felszámolási eljárás van folyamatban, aki végelszámolás alatt áll,
- akinek az adóhatóságnál nyilvántartott adótartozása van,
- aki a tevékenységét felfüggesztette, vagy akinek a tevékenységét felfüggesztették
14. A pályázat érvénytelen, ha
- a pályázat benyújtására rendelkezésre álló határidő lejárta után nyújtották be;
- egyéb módon nem felel meg a pályázati felhívásban meghatározott feltételeknek
- az Ajánlattevő nem a megfelelő csatornákon keresztül nyújtja be ajánlatát,
- legalább egy érvényes ajánlat sem érkezett,
Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy az eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.
15. Egyéb tájékoztatás:
A pályázat eredményéről minden pályázónak külön értesítést küldünk email címére legkésőbb 2022.08.23. napjáig.
A pályázati eljárással kapcsolatban felmerülő technikai kérdésekkel kapcsolatosan az intézménynél, valamint az ajánlatkérő adatai pontban jelzett telefonszámokon, és a XrZov5UmJlzamFzemJlcmVueS5tdWtvZHRldGVzQGdtYWlsLmNvbQ== e-mail címen lehet érdeklődni.
A jelen pályázati felhívás csupán az Ajánlatkérő szándékát tükrözi és nem minősül ajánlatnak, előszerződésnek, vagy szerződésnek, illetve nem keletkeztet szerződéskötési kötelezettséget az Ajánlatkérő részéről.
Dátum: Jászberény, 2022. július 29.
Zsemberi Zoltán
tankerületi központ igazgató