Elindult a 10. Digitális Témahét a Dr. Hepp Ferenc Általános Iskolában
A mai napon a 3. évfolyamos osztályok Beebot pályán oldottak meg vízi élőlényekhez kapcsolódó feladatokat. A csoportok megtervezték az útvonalakat, majd egyesével programozták a robotméhecskét. Az egyes osztályok 4 pályát próbálhattak ki forgószínpad szerűen. A sikeres programozás végén egy-egy vízi vagy víz közelében élő állatról olvashattak rövid tájékoztatót.
Napjainkban a robotika, a digitális kompetencia kiemelt szerepe a mindennapok részévé vált. Ebbe az izgalmas és sokszínű világba segít bevezetni a kódolás. Iskolánk 6. évfolyamos tanulói ma egy játékos foglalkozás keretében megismerkedhettek a kódolás alapjaival. Microbit segítségével űrhajós játékot programoztak, amit a sikeres programírás után ki is próbáltak.
A teljes bejegyzés megtekintéséhez kattintson ide.
Forrás: Dr. Hepp Ferenc Általános Iskola hivatalos Facebook-oldala
Fotók: Dr. Hepp Ferenc Általános Iskola honlapja