Szülő - Suli mintaprojekt megvalósítása Kalocsán
|
|
Kedvezményezett neve |
Bajai Tankerületi Központ |
Projekt azonosító száma |
EFOP-3.11.1-17-2017-00012 |
Projekt címe |
Szülő-Suli mintaprojekt megvalósítása Kalocsán |
A szerződött támogatás mértéke (%) |
100% |
A szerződött támogatás összege |
70.000.000 Ft |
A projekt tartalmának bemutatása |
A Bajai Tankerületi Központ „Szülő-Suli” mintaprojektet valósít meg Kalocsán. A két tanéves projektet a Kalocsai Eperföldi Sportiskolai Általános Iskola és a Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája valósítja meg 50 tanuló, illetve azok szülei, hozzátartozói, valamint 26 pedagógus bevonásával.Az általános iskolák kiemelt célja a hátrányos helyzetű gyermekek egyéni fejlesztés mentén történő esélyegyenlőségének előmozdítása. Ennek érdekében kidolgozásra kerül egy komplex pedagógiai módszertan, mely tartalmazza a bemeneti és kimeneti mérés-értékeléshez szükséges dokumentumokat, az oktatás-nevelési munkába épített, kifejezetten a végzettségnélküli iskolaelhagyás csökkentését célzó eljárásokat, amely figyelembe veszi az egyéni és a helyi sajátosságokat. A pályázat megvalósítása a következő eredményeket generálja:
A projekt megvalósítása során a bevont két Intézmény a sikeres megvalósítás érdekében szorosan együttműködik a Bács – Kiskun Megyei Pedagógiai Szakszolgálattal, az illetékes Pedagógiai Oktatási Központtal, Kalocsa Város Roma Nemzetiségi Önkormányzatával, a Kalocsai Szent Kereszt Kórházzal, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Kalocsai Máltai Csoportjával és felsőoktatási intézményekkel. A megvalósításban résztvevő Intézmények vállalják, hogy a „Szülő – Suli” programokat a projekt teljes hossza alatt elérhetővé teszi a szülők és hozzátartozók, valamint az érdeklődők számára. A tematikus rendszerben felépített és kidolgozott módszertan alapján megtartott programokba a tanév során folyamatosan bevonásra kerülnek a gyermekek és szüleik egyaránt. |
A projekt megkezdésének dátuma |
2018. december 1. |
A projekt befejezési dátuma |
2021. augusztus 29. |