Az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló
2011. évi CXII. törvény 33. § (2)-(4) bekezdésében meghatározott közzétételre kötelezett szervként a Salgótarjáni Tankerületi Központ e törvény 37. § (1) bekezdésében felsorolt listákat a törvény mellékletében meghatározott adatokkal az alábbiak szerint teszi hozzáférhetővé:
ÁLTALÁNOS KÖZZÉTÉTELI LISTA
I. Szervezeti, személyzeti adatok
I.1. Közfeladatot ellátó szerv alapadatai
SALGÓTARJÁNI TANKERÜLETI KÖZPONT
Székhely/Postázási cím: 3100 Salgótarjáni Rákóczi út 36.
Email: FWbHhInPZnSyMWTt2j2c2FsZ290YXJqYW5Aa2suZ292Lmh1
Telefon: + 36 32 795-221
Honlap: http:/kk.gov.hu/salgotarjan
Hivatali kapu: STARJANTK (KRID:669490107)
Törzskönyvi nyilvántartási adatok online lekérdezése (MÁK)
Szervezeti és Működési Szabályzat
Gazdalkodási es Üzemeltetési Főosztály ügyrendje
Köznevelési Humánpolitikai és Pályazati Főosztály ügyrendje
I.3. Közfeladatot ellátó szerv vezetőinek neve, beosztása, elérhetőségei
I.4. Ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége és az ügyfélfogadás rendje
Tácsik Gáborné
titkárságvezető
Telefon: (32) 795-221
E-mail: msndcQeOtNBLk5zMV0Ec2FsZ290YXJqYW5Aa2suZ292Lmh1
Kedd: 8:00-12:00 és 13:00-16:00 óráig
Csütörtök: 8:00-12:00 és 13:00-16:00 óráig
I.6. A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, közfeladatot ellátó szervek megnevezése, adatai
I.10. Felettes, felügyeleti szerv, törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv adatai
Felettes szerv Belügyminisztérium |
|
Székhely |
1051 Budapest, József Attila utca 2-4. |
Postai cím |
1903 Budapest, Pf.: 314. |
Központi telefonszám |
+36 1 441 1000 |
Központi e-mail |
ukbeEzzTOWTGJUf9N44ZDUMR4dWd5ZmVsc3pvbGdhbGF0QGJtLmdvdi5odQ== |
Honlap |
|
Ügyfélszolgálati telefonszám (nonstop) |
1818 |
Ügyfélszolgálati telefonszám (külföldről) |
+36 1 550 1858 |
Középirányító szerv |
|
Székhely |
1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 42-46. |
Postai cím |
1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 42-46. |
Központi telefonszám |
+36 1 795 1170 |
Központi e-mail |
TnPsHGfScdoYC4kZNZdWd5ZmVsc3pvbGdhbGF0QGtrLmdvdi5odQ== |
Honlap |
Törvényességi felügyeleti szerv |
|
Székhely |
3100 Salgótarján, Kosuth Lajos utca 3. |
Postai cím |
3101 Salgótarján, Pf.:33 |
Központi telefonszám |
+36 32 410 777 |
Központi e-mail |
dOWiDHgXwOFnMxJGL6Om00EzYmlyb3NhZ0BzdGFyamFuLmJpcm9zYWcuaHU= |
Honlap |
https://balassagyarmatitorvenyszek.birosag.hu/ |
II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
II.1. A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok
Szervezeti és működési szabályzat
Adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat
Gazdalkodási es Üzemeltetési Főosztály ügyrendje
Köznevelési Humánpolitikai és Pályazati Főosztály ügyrendje
II.5. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények
Térítési díj és tandíjszabályzat 2020 (IX.17)
II.6. A közfeladatot ellátó szerv által fenntartott adatbázisok, illetve
nyilvántartások leíró adatai (...), az adatvédelmi nyilvántartásba
bejelentendő nyilván-tartásoknak az e törvény szerinti azonosító adatai;a közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei.
II.10. A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények
II.11. A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indokolásuk
II.12. A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések nyilvános megállapításai
II.13. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje, az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége, az információs jogokkal foglalkozó személy neve
Adatvédelmi tisztviselő neve és elérhetősége:
dr. Varga Patrik Balázs
3100 Salgótarján, Rákóczi út 36. II. em. 254.
Telefon:+36 32 795-218
E-mail: KdwLxJTV4TJT0YmFsYXpzLnBhdHJpay52YXJnYUBray5nb3YuaHU=
A Kötelezően közzéteendő adatok nyilvánosságra hozatalának és megismerésére iranyuló szabalyzat
II.14. A közfeladatot ellátó szerv tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk
Létszámadatok
Tanulói létszám 2023. október elsejei állapot bontásban (tényleges):
- általános iskola és középiskola: 8017 fő
- óvoda: 32 fő
- kollégium: 153 fő
- alapfokú művészeti oktatás: 2613 fő
- pedagógiai szakszolgálat: 12417 fő
Tankerületi központ dolgozói létszáma: 41 fő
Tanulói létszám 2021. október elsejei állapot (tényleges): 7944 fő
Tankerületi központ dolgozói létszáma: 42 fő
Tanulói létszám 2020. október elsejei állapot (tényleges): 8207 fő
Tankerületi központ dolgozói létszáma: 42 fő
Tanulói létszám 2019.október elsejei állapot (tényleges): 7961 fő
Tankerületi központ dolgozói létszáma: 35 fő
Tanulói létszám 2017.október elsejei állapot (tényleges): 8696 fő
Tankerületi központ dolgozói létszáma: 35 fő
Tanulói létszám 2016.október elsejei állapot (tényleges): 8646 fő
Tanulói létszám 2016.október elsejei állapot (számított): 9241 fő
Tankerületi központ dolgozói létszáma: 33 fő
II.15. A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai
A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás 2023.
A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás 2022.
A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás 2021.
III. Gazdálkodási adatok
III.1. Költségvetések, beszámolók
2020 évi elemi költségvetés II.
2020 évi elemi költségvetés I.
2019 évi elemi költségvetés II.
2019 évi elemi költségvetés I.
2023 évi költségvetési beszámoló
2022 évi költségvetési beszámoló
2021 évi költségvetési beszámoló
2020 évi költségvetési beszámoló
2019 évi költségvetési beszámoló
2018 évi költségvetési beszámoló
2017 évi költségvetési beszámoló
III.2. Szervezetnél foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok
Személyi juttatások 2022. I. negyedév
Személyi juttatások 2022. II. negyedév
Személyi juttatások 2022. III. negyedév
Személyi juttatások 2022. IV. negyedév
Személyi juttatások 2023. I. negyedév
Személyi juttatások 2023. II. negyedév
Személyi juttatások 2023. III. negyedév
Személyi juttatások 2023. IV. negyedév
Személyi juttatások 2024. I. negyedév
Személyi juttatások 2024. II. negyedév
III.4. Nettó 5 millió forintot elérő vagy meghaladó értékű szerződések
2024. évi nettó 5 millió Ft-ot elérő vagy meghaladó értékű szerződések
2023. évi nettó 5 millió Ft-ot elérő vagy meghaladó értékű szerződések
2022. évi nettó 5 millió Ft-ot elérő vagy meghaladó értékű szerződések
2021. évi nettó 5 millió Ft-ot elérő vagy meghaladó értékű szerződések
2020. évi nettó 5 millió Ft-ot elérő vagy meghaladó értékű szerződések
2019. évi nettó 5 millió Ft-ot elérő vagy meghaladó értékű szerződések
2018. évi nettó 5 millió Ft-ot elérő vagy meghaladó értékű szerződések
2017. évi nettó 5 millió Ft-ot elérő vagy meghaladó értékű szerződések
III.7. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések, az azokra vonatkozó szerződések
Támogatási szerződéseink:
Pályázat azonosító száma | Pályázat megnevezése |
EFOP-4.1.2-17-2017-00041 | "A Palotási Általános Iskola infrastrukturális fejlesztése a hátránykompenzáció elősegítése és a minőségi oktatás megteremtése érdekében" |
EFOP-4.1.2-17-2017-00042 | "A Pásztói Zsigmond Király Általános Iskola infrastrukturális fejlesztése a hátránykompenzáció elősegítése és a minőségi oktatás megteremtése érdekében" |
EFOP-3.1.6-16-2017-00011 | "Nem elég elindulni, de mást is hívni kell" |
EFOP-3.3.5-17-2017-00044 | A NAT elvárásaihoz illeszkedő tematikus programok megvalósítása a közösségi és élményalapú tanulás módszertani továbbfejlesztése, a tanulás hatékonyságának és eredményességének növelése érdekében. |
EFOP-3.3.5-19-2020-00007 | A salgótarjáni Csodaszarvas |
EFOP-3.3.5-19-2020-00070 | A salgótarjáni Csodaszarvas II. |
III.8. Közbeszerzési információk
Intézkedési terv egyajánlatos közbeszerzések számának csökkentésére
Statisztikai összegzés a 2017. évi közbeszerzésekről
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deszegregációs Intézkedési Terv
Integritás, panaszok és közérdekű bejelentések, belső visszaélések bejelentése:
Integritási tanácsadó neve és elérhetősége:
Telek Szilvia
3100 Salgótarján, Rákóczi út 36. II. em. 254.
Telefon:+36 32 795-234
E-mail: eyhbvFMFbRv9zmjN3cMETaW50ZWdyaXRhcy5zdGFyamFuQGtrLmdvdi5odQ==
Tájékoztató visszaélés-bejelentési rendszerről
A Szervezeti integritás megőrzéséről
Integritás jelentések:
A Salgótarjáni Tankerületi Központ integritásjelentése – 2023
A Salgótarjáni Tankerületi Központ integritásjelentése – 2022
A Salgótarjáni Tankerületi Központ integritásjelentése – 2021
A Salgótarjáni Tankerületi Központ integritásjelentése – 2020
Reprezentatív szakszervezeteink: