Ajánlati felhívás JTK Lehel Vezér Gimnázium

Publikálva: 2017. december 5.

Az „EFOP-4.1.3-17-2017-00342 azonosítószámú „Negyedszázadnyi megújulás” projekt keretében korszerűsítés, felújítás a Lehel Vezér Gimnáziumban” kivitelezése tárgyban Vállalkozási szerződés megkötésére irányul a Műszaki leírásban és a tételes költségvetésben részletezettek szerint

AJÁNLATI FELHÍVÁS

a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény („Kbt.”) 115. § (1) szerinti nyílt közbeszerzési eljárásban

 

1)    Az ajánlatkérőre vonatkozó adatok

Szervezet: Jászberényi Tankerületi Központ

Cím: 5100 Jászberény, Szabadság tér 16.

Kapcsolattartó: Zsemberi Zoltán tankerületi igazgató

Tel: +36/57/795-210

E-mail: DaLnbwp3zYJem9sdGFuLnpzZW1iZXJpQGtrLmdvdi5odQ==

További információk a következő címen szerezhetőek be:

TOP-SZAKERTŐ Közbeszerzési Szaktanácsadó Kft.

Cím: 1055 Budapest, Falk Miksa u. 4. IV/1.

Kapcsolattartó: dr. Weisz Gyula ügyvezető

Tel: +36-1-790-7910

Fax: +36-1-790-7983

E-mail: kHUZ6xrzxQNa296YmVzemVyemVzQHRvcC1zemFrZXJ0by5odQ==

A jelen közbeszerzési dokumentumok (Felhívás, stb.) a Kbt. 39. §-a alapján az alábbi honlapon érhetőek el: www.top-szakerto.hu

2)    A közbeszerzési eljárás fajtája és indokolása          

Az eljárás fajtája: Kbt. Harmadik rész, uniós értékhatár alatti (nemzeti eljárásrend) szerint a Kbt. 115. § (1) bekezdés alapján nyílt közbeszerzési eljárás, mivel az építési beruházás becsült értéke nem éri el a háromszázmillió forintot.

3)    A szerződés típusa

3.1. A szerződés típusa: Építési beruházás

4) közbeszerzés tárgyát és Mennyisége

4.1. Közbeszerzés tárgya: A Kbt. 8. § (3) bekezdés a) pontja szerinti munka kivitelezése

4.2. Közbeszerzés mennyisége:

Az „EFOP-4.1.3-17-2017-00342 azonosítószámú „Negyedszázadnyi megújulás” projekt keretében korszerűsítés, felújítás a Lehel Vezér Gimnáziumban” kivitelezése tárgyban Vállalkozási szerződés megkötésére irányul a Műszaki leírásban és a tételes költségvetésben részletezettek szerint

 

Elvégzendő munkafolyamatok leírása:

 

ENERGETIKA munkái:

·         Faláttörés 30x30 cm méretig, téglafalban, 12,01-25 cm falvastagság között 102 db

·         Födémáttörés 30x30 cm méretig, 30 cm födémvastagságig, bármely téglaboltozatos födémben 102 db

·         Horonyvésés, téglafalban, 16,01-24,00 cm2 keresztmetszet között 7245 m

·         Horonyvésés, téglafalban, 50,01-100,00 cm2 keresztmetszet között 3675 m

·         Fészekvésés, dobozok részére téglafalban, 55 - 78 mm átmérő között, 30 mm mélységig 2100 db

·         Mérési jelölés, kirajzolás horonyvéséshez 10920 m

·         Mérési jelölés, kirajzolás dobozhely részére 2100 db

·         Mérési jelölés, kirajzolás fal-, és födémáttörés részére 230 db

1.    Bontás, építőanyagok újrahasznosítása:

·         Általános teendők tervezési és előkészítési szakaszban, tervkészítés 1 db

·         Általános teendők befejezés szakaszában, megvalósulási tervdokumentáció elkészítése 1 db

·         Vezetékek, kábelek, szerelvények bontása, áramköri elosztók, fogyasztásmérő szekrények  3 db

·         Vezetékek, kábelek, szerelvények bontása, Kapcsolók, csatlakozó aljzatok, falifoglalatok, csengők, reduktorok, erős –vagy gyengeáramú nyomók, termosztátok, lépcsőházi automaták, jelzők leszerelése 1050 db

·         Vezetékek, kábelek, szerelvények bontása, ipari kapcsolók, ipari csatlakozók leszerelése 5 db

·         Vezetékek, kábelek, szerelvények bontása, mindennemű fényforrás és lámpatest leszerelése 1785 db

·         Búrás lámpatest leszerelése 149 db

·         Merev, simafalú műanyag védőcső elhelyezése, elágazó dobozokkal, előre elkészített falhoronyba, vékonyfalú kivitelben, könnyű mechanikai igénybevételre, névleges méret: 11-16 mm 13450 m

·         Merev, simafalú műanyag védőcső elhelyezése, elágazó dobozokkal, előre elkészített falhoronyba, vékonyfalú kivitelben, könnyű mechanikai igénybevételre, névleges méret: 21-29 mm 500 m

·         Merev, simafalú műanyag védőcső elhelyezése, elágazó dobozokkal, előre elkészített falhoronyba, vékonyfalú kivitelben, könnyű mechanikai igénybevételre, névleges méret: 36-48 mm 600 m

·         Szigetelt vezeték elhelyezése védőcsőbe húzva vagy vezetékcsatornába fektetve rézvezetővel, leágazó kötésekkel, szigetelés ellenállás méréssel, a szerelvényekhez csatlakozó vezetékvégek bekötése nélkül keresztmetszet 05-2,5 mm2  19600 m

·         Szigetelt vezeték elhelyezése védőcsőbe húzva vagy vezetékcsatornába fektetve rézvezetővel, leágazó kötésekkel, szigetelés ellenállás méréssel, a szerelvényekhez csatlakozó vezetékvégek bekötése nélkül keresztmetszet 05-2,5 mm2  25640 m

·         Szigetelt vezeték elhelyezése védőcsőbe húzva vagy vezetékcsatornába fektetve rézvezetővel, leágazó kötésekkel, szigetelés ellenállás méréssel, a szerelvényekhez csatlakozó vezetékvégek bekötése nélkül keresztmetszet 10-16 mm2  2900 m

·         Adatátviteli kábel elhelyezése védőcsőbe húzva vagy vezetékcsatornába fektetve strukturált adatátviteli kábel strukturált számítógépes adatátviteli hálózatokhoz 100 Mbit/s átviteli sebesség 13450 m

·         Komplett világítási és telekommunikációs szerelvények, fali kapcsolók elhelyezése, süllyesztve, 10A egypólusú kapcsolók 150 db

·         Riasztókábel elhelyezése előre elkészített tartószerkezetre, 2-12-erű rézvezetővel, fólia árnyékolással, Keresztmetszet:0,221-0,75mm 750 m

·         Video megfigyelő rendszerek, kamerák felszerelése meglévő kiállásra, kábelezés nélkül, üzempróbával 10 db

·         Videó megfigyelő rendszerek, kamera egyéb kiegészítő egységei 1 db

·         Videó megfigyelő rendszerek, videó rögzítő 1 db

·         Komplett világítási és telekommunikációs szerelvények, csatlakozóaljzat elhelyezése, süllyesztve, 16A, földelt, egyes csatlakozóaljat 630 db

·         Komplett világítási és telekommunikációs szerelvények Telefon és PC csatlakozóaljzat, USB töltő aljzat elhelyezése 82 db

·         Áramköri kiselosztók falon kívüli elhelyezéssel, kalapsínes szerelőlappal N- és PE sínnel, max. 63A-ig, IP 30/IP 40 védettséggel, üresen, kiselosztók 8 egységig 1 db

·         Áramköri kiselosztók falon kívüli elhelyezéssel, kalapsínes szerelőlappal N- és PE sínnel, max. 63A-ig, IP 30/IP 40 védettséggel, üresen, kiselosztók 8 egységig 1 db

·         Áramköri kiselosztók falon kívüli elhelyezéssel, kalapsínes szerelőlappal N- és PE sínnel, max. 63A-ig, IP 30/IP 40 védettséggel, üresen, kiselosztók 8 egységig 1 db

·         EK-4 jelű elosztószekrény 1 db

·         EK-5 jelű elosztószekrény 1 db

·         EK-6 jelű elosztószekrény 1 db

·         Meglévő mérőszekrény szabványosítása 1 db

·         Oldalfali mono és multi split klímák elhelyezése, csővezetés nélkül, mono split klímák, hőszivattyús kivitelben, oldalfali split klíma, hőszivattyús, hűtő/fűtő teljesítmény:4,7/5,4 kW  5 db

·         Villám és érintésvédelmi mérés és jegyzőkönyv készítése  2500    mp*

·         Réz vezeték, Vörösrézcső szerelése, kapilláris, kemény forrasztásos csőkötésekkel,cső elhelyezése idomok nélkül, szakaszos nyomáspróbával,lágy vagy félkemény kivitelű rézcsőből,DN 8 átmérőig 75            m

·         Réz vezeték, Vörösrézcső szerelése, kapilláris, kemény forrasztásos csőkötésekkel,cső elhelyezése idomok nélkül, szakaszos nyomáspróbával,lágy vagy félkemény kivitelű rézcsőből,DN 20 átmérőig 75 m

·         Riasztó rendszerek létesítése Max. 16 zónáig bővíthető riasztó központ    1 db

·         Riasztó rendszerek felszerelése vezetékes kivitelben, kiegészítő egységek szabotázs védett fém doboz tápegységgel  fém doboz 250x250x80 mm, szabotázs védett tápegység: 20VA, 18V/1A, 16V/1,2A, ajtóföldelés, bekötőkábelek, 12V/7Ah akkuhely 1 db

·         Riasztó rendszerek felszerelése kezelő egységek felszerelése, tartó keret falra történő rögzítésével, LCD-s kezelő egységek grafikus 2 db

·         Riasztó rendszerek felszerelése vezetékes kivitelben, behatolás érzékelő egységeinek felszerelése,digitális mozgásérzékelő,beltéri             15 db

·         Köz és térvilágítás; Falikar elhelyezése meglévő tartószerkezetre,acél, tűzi horganyzott kivitel, acél falikar 200 mm kinyúlással, 5° döntés, 60 mm átmérő        4 db

·         Csengő, gong, csengőtranszformátor elhelyezése, falra szerelt kivitelben  6 db

·         Felületre szerelt lámpatest elhelyezése előre elkészített tartószerkezetre, zárt, LED-es kivitelben 149            db

·         Felületre szerelt lámpatest elhelyezése előre elkészített tartószerkezetre, zárt, LED-es  V-TAC kivitelben 396 db

·         V-TAC 500W / 65000lm csarnokvilágító LED-es lámpatest, hideg fehér (6000K), IP65, működtetővel            18 db

·         Felületre szerelt lámpatest elhelyezése előre elkészített tartószerkezetre, zárt, LED-es kivitelben 12            db

·         Köz- és parkvilágítási lámpatest elhelyezése előre LED-es  V-TAC 4 db

·         Felületre szerelt lámpatest elhelyezése előre elkészített tartószerkezetre, zárt, LED fénycsöves kivitelben 64 db

·         LED-es fényforrások, általános világítás céljára (fehér fényű), vonalszerű kivitelben, hagyományos kialakítású (retrofit), LED fénycső   128 db

·         Lámpatest tartozékok elhelyezése, lámpatestek tartószerkezetei, egyéb tartószerkezet 128 db

·         Lámpatest tartozékok elhelyezése, lámpatestek tartószerkezetei, Led panel világítás, panel keret 396 db

·         Lámpatest tartozékok elhelyezése, lámpatestek tartószerkezetei, Led panel világítás, panel keret            12 db

2.    Irtás, föld- és sziklamunka:

·         Homok leszedése, elszállítással 12 m3

·         Talajjavító réteg készítése vonalas létesítményeknél, 3,00 m szélességig 6 m3

·         Döngölés kézi erővel III. fejtési talajosztályban 6 m3

3.    Síkalapozás:

·         Vasbeton sáv-, talp- lemezalap készítése szivattyús technológiával 3,6 m3

4.     Helyszíni beton és vasbeton munka:

·         Hegesztett betonacél háló szerelése tartószerkezetbe 0,01 t

·         Úsztatott vagy fűtési esztrich készítése, helyszínen kevert, cementbázisú esztrichből  30 m2

5.    Hideg- és melegburkolatok készítése, aljzat előkészítés:

·         Fa-, hézagmentes műanyag- és szőnyegburkolatok bontása  60 m2

·         Újonnan készült aljzat kiegyenlítése rugalmas burkolat alá, parketta és laminált padló úsztatott fektetéséhez 90 m2

·         Parkettafektetés ipari parketta fektetése élre állított lapszerkezetű, kiegyenlített aljzatra, ragasztva  90 m2

·         Parkettafektetés ipari parketta fektetése, élre állított lapszerkezetű, kiegyenlített aljzatra, ajánlott alapozó és ragasztó ipari parketta fektetéséhez 90 m2

·         Kisegítő- és részmunkák, parketta csiszolása és lakkozása, nagy igénybevételre, oldószeres lakkal 90 m2

6.    Szigetelés:

·         Talajnedvesség elleni szigetelés; Bitumenes lemez szigetelés aljzatának kellősítése, egy rétegben, vízszintes felületen, oldószeres hideg bitumenmázzal 30 m2

·         Talajnedvesség elleni szigetelés; Padlószigetelés, egy rétegben, minimum 4,0 mm vastag elasztomerbitumenes lemezzel, aljzathoz foltonként vagy sávokban olvasztásos ragasztással, átlapolásoknál teljes felületű hegesztéssel fektetve 30 m2

 

FESTÉS munkái:

1.        Irtás, föld- és sziklamunka:

·         Építési törmelék konténeres elszállítása, lerakása, 3,0 m3-es konténerbe 15 db

Munkahelyi depóniából építési törmelék konténerbe rakása,  kézi erővel, önálló munka esetén elszámolva, konténer szállítás nélkül 42 m3

·         "02-030-8.1 bontott veszélyes hulladék szállítása jóváhagyott hulladéklerakó telepre berakása minősített konténerbe, gépi erővel, kiegészítő kézi munkával 42 m3

·         15-06-2.30023128 Guruló állvány, 2,50x1,50 m-es járólappal, 2,00 kN/m˛ terhelhetőséggel, 8,6 m járólapmagasság 2 db

2.    Vakolás:

·         Vakolatok pótlása, keskeny vakolatok pótlása oldalfalon 21-40 cm szélesség között 3387 m

·         Vakolatok pótlása, keskeny vakolatok pótlása mennyezeten, 11-20 cm szélesség között  981 m     

·         Vakolatjavítás oldalfalon, tégla-, beton-, kőfelületen vagy építőlemezen, a meglazult, sérült vakolat előzetes leverésével,   850 m2

·         36-011-8.2.2 Gipszrabicok készítése betonacél merevítéssel, ferde vagy íves felülettel 4,1-6,0 cm vastagság között         50 m2

3.    Felületképzés:

·         Belső festéseknél felület előkészítése, részmunkák; többrétegű enyves festék lekaparása és lemosása, bármilyen padozatú helyiségben, tagolatlan felületen  15120 m2

·         Belső festéseknél felület előkészítése, részmunkák; glettelés, gipszes glettel, vakolt felületen, tagolatlan felületen 0-6 beltéri glettanyag, fehér 15120 m2    

·         Diszperziós festés műanyag bázisú vizes-diszperziós fehér vagy gyárilag színezett festékkel, új vagy régi lekapart, előkészített alapfelületen, vakolaton, két rétegben, tagolatlan sima felületen 15120 m2    

 

4.3.      CPV kódok

Fő tárgy:

45000000-7 Építési munka

 

További tárgyak:

45110000-1 Épületbontás és bontási munka, földmunka

45111100-9 Bontási munka

45262210-6 Alapozás

45262300-4 Betonozás

45262310-7 Vasbetonozás

44160000-9 Csővezetékek, csövezetek, csövek, burkolatok, béléscsövek és kapcsolódó termékek

45261400-8 Szigetelési munkák

31500000-1 Világítóberendezések és villamos lámpák

 

5)    A szerződés meghatározása   

Vállalkozási szerződés - „EFOP-4.1.3-17-2017-00342 azonosítószámú „Negyedszázadnyi megújulás” projekt keretében korszerűsítés, felújítás a Lehel Vezér Gimnáziumban” kivitelezése tárgyában

6)    teljesítési határidő

Teljesítési (vég) határidő: a szerződés megkötését követően a munkaterület átadásától legfeljebb 2018. augusztus hónap 1. napjáig.

7)    A teljesítés helye

NUTS-kód: HU-322, Lehel Vezér Gimnázium

5100 Jászberény, Szentháromság tér 1.

8)    Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei

A teljes nettó számlaösszeg 100 %-ának kiegyenlítése uniós forrásból (EFOP-4.1.3-17-2017-00342 azonosítószámú „Negyedszázadnyi megújulás” c. projektkonstrukció keretében) történik. Támogatás mértéke: 100%. A finanszírozás formája: utófinanszírozás, a Kbt. 135. §-ában foglaltak alapján.

 

A vállalkozói díj átalányáras elszámolású.

 

Az ajánlatkérő a Kbt. 135. § (7) bekezdése alapján a szerződésben foglalt teljes ellenszolgáltatás 5 %-ának megfelelő összeg, mint előleg igénybevételének lehetőségét biztosítja. Az előleg elszámolása az végszámlában történik.

Az ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét, hogy építési beruházások, valamint az építési beruházásokhoz kapcsolódó tervezői és mérnöki szolgáltatások közbeszerzésének részletes szabályairól szóló 322/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 30. § (3) bekezdése alapján az előleg alapja a szerződésben foglalt teljes nettó ellenszolgáltatás értéke, illetve a szerződés későbbi módosítása a kötelezően biztosítandó előleg összegét nem érinti. Az előleget az építési beruházásokhoz kapcsolódó tervezői és mérnöki szolgáltatások közbeszerzésének részletes szabályairól szóló 322/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 30. § (1) bekezdése szerint az ajánlatkérőként szerződő fél legkésőbb az építési munkaterület átadását követő 15 napon belül köteles kifizetni.

 

Ajánlatkérő tájékoztatja az Ajánlattevőket, hogy a tartalékkeret jogintézményét nem alkalmazza.

 

Számlázás: Ajánlatkérő részszámlázási lehetőséget biztosít akként, hogy Vállalkozónak a teljesítés során 4 számla (ideértve a végszámlát is, de az előlegszámlát nem) benyújtásának lehetősége biztosított az alábbiak szerint:

- 1. részszámla benyújtásának lehetősége: a nettó vállalkozói díj 25%-ának megfelelő összegről az ÁFA nélküli szerződéses érték 25%-át elérő megvalósult teljesítés esetén;

- 2. részszámla benyújtásának lehetősége: a nettó vállalkozói díj 25%-ának megfelelő összegről az ÁFA nélküli szerződéses érték 50%-át elérő megvalósult teljesítés esetén

- 3. részszámla benyújtásának lehetősége: a nettó vállalkozói díj 25%-ának megfelelő összegről az ÁFA nélküli szerződéses érték 75 %-át elérő megvalósult teljesítés esetén

- végszámla benyújtása: a nettó vállalkozói díj fennmaradó 25%-ának megfelelő összegről az ÁFA nélküli szerződéses érték 100%-át elérő megvalósult teljesítés esetén, sikeres műszaki átadás-átvételt követően.

 

A számlák kifizetése a Kbt. 135. § (1)-(3) és (5)-(6) bekezdései alapján, illetve a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdése, vagy amennyiben a nyertes ajánlattevő a teljesítéshez alvállalkozót vesz igénybe, a Ptk.6:130. § (1)-(2) bekezdésétől eltérően a Kbt. 135. § (3) bekezdése szerint történik, figyelemmel az építési beruházások, valamint az építési beruházásokhoz kapcsolódó tervezői és mérnöki szolgáltatások közbeszerzésének részletes szabályairól szóló 322/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 32/A.§-aiban foglaltakra.

 

A kifizetésre alkalmazandó az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény (Art.) 36/A. § (3) bekezdése.

 

A további részletes fizetési feltételeket a jelen közbeszerzési dokumentum részét képező szerződéstervezet tartalmazza.

 

9)   Részekre történő ajánlattétel és többváltozatú ajánlat tétel

Részekre történő ajánlattételt Ajánlatkérő nem teszi lehetővé, mert az építési beruházás egy egységet képvisel, egyetlen ajánlattevő azt el tudja végezni, annak részekre bontása a közpénzekkel való felelős gazdálkodás szempontjából az árat feltehetően drágítaná.

 

Többváltozatú ajánlat tételét Ajánlatkérő nem teszi lehetővé.

 

10)  Az ajánlatok értékelési szempontja

Az ajánlatok elbírálása a Kbt. 76. § (2) bekezdés c) pont szerinti legjobb ár-érték arány értékelési szempont alapján történik:

·         Részszempont megnevezése: Nettó Ajánlati ár (…Ft), Súlyszáma: 60

·         Részszempont megnevezése: Kötelező jogszabályi jótállási időtartamon felüli jótállás vállalása: (….hónap) (minimum 1 hónap – maximum 12 hónap), Súlyszáma: 20

 

A legjobb ár-érték arány értékelési szempont esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 1-10 pont.

Az 1. részszempont, a nettó ajánlati ár esetében a fordított arányosítás módszerét alkalmazza Ajánlatkérő a Közbeszerzési Hatóság Útmutatója (2016.12.21) 1. számú melléklet 1. pont ba) alpontja szerint, az alábbi képlet alapján:

 

ahol

P: a vizsgált ajánlati elem adott szempontra vonatkozó pontszáma

Pmax: a pontskála felső határa

Pmin: a pontskála alsó határa

Alegjobb: a legelőnyösebb ajánlati tartalmi elem

Avizsgált: a vizsgált ajánlat tartalmi eleme

 

A 2. részszempont Kötelező jogszabályi jótállási időtartamon felüli jótállás vállalása esetében a legjobb megajánlás (legmagasabb) a maximális 10 pontot kapja, a többi megajánlás tartalmi elemére pedig a legkedvezőbb tartalmi eleméhez viszonyítva, az egyenes arányosítás módszerével számolja ki a pontszámokat az Ajánlatkérő a Közbeszerzési Hatóság Útmutatója (2016.12.21) 1. számú melléklet 1. pont bb) alpontja szerint, az alábbi képlet alapján:

 

 

 

A vizsgált 

P =     -------------- ( Pmax – Pmin ) + Pmin

                                    A legjobb

ahol

P:                                a vizsgált ajánlati elem adott szempontra vonatkozó pontszáma

Pmax:                          a pontskála felső határa

Pmin:                          a pontskála alsó határa

A legjobb:                   a legelőnyösebb ajánlati tartalmi elem

  A vizsgált:                   a vizsgált ajánlat tartalmi eleme

 

A 2. bírálati részszempont esetében ajánlattevőnek a kötelező jogszabályi időtartamon felüli jótállás tekintetében minimum 1 hónap többlet jótállási időt kell megajánlania. A 12 hónap vagy annál magasabb megajánlás egyaránt a maximális 10 pontot kapja.

A 3. részszempont esetében a legjobb megajánlás (legmagasabb) a maximális 10 pontot kapja, a többi megajánlás tartalmi elemére pedig a legkedvezőbb tartalmi eleméhez viszonyítva, az egyenes arányosítás módszerével számolja ki a pontszámokat az Ajánlatkérő a Közbeszerzési Hatóság Útmutatója (2016.12.21) 1. számú melléklet 1. pont bb) alpontja szerint, az alábbi képlet alapján:

 

A vizsgált 

P =     -------------- ( Pmax – Pmin ) + Pmin

                                    A legjobb

ahol

P:                                a vizsgált ajánlati elem adott szempontra vonatkozó pontszáma

Pmax:                          a pontskála felső határa

Pmin:                          a pontskála alsó határa

A legjobb:                   a legelőnyösebb ajánlati tartalmi elem

  A vizsgált:                   a vizsgált ajánlat tartalmi eleme

 

A 3. bírálati részszempont esetében ajánlattevőnek az alkalmassági követelményként előírt 36 hónap időtartamon felül minimum 1 hónap gyakorlatot kell megajánlania

A 12 hónap (legmagasabb) vagy annál magasabb megajánlás egyaránt a maximális 10 pontot kapja.

 

Az ajánlatkérő a bírálat során az ajánlatokat a fenti módszertanokban leírtak szerint bírálati szempontonként lepontozza, majd az így kapott pontszámot az adott bírálati szempontnál feltüntetett súlyszámmal megszorozza.

 

Az eljárás nyertese valamennyi bírálati szempontot figyelembe véve a legmagasabb súlyozott pontszámot elérő ajánlattevő.

 

11)  kizáró okok és alkalmassági követelmények

Az ajánlattevő személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), továbbá a megkövetelt gazdasági és pénzügyi, valamint műszaki, illetve szakmai alkalmassági minimumkövetelmény, az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:

11.1.         Kizáró okok és az igazolás módja

Kizáró okok felsorolása:

Az eljárásban nem lehet ajánlattevő (közös ajánlattétel esetén egyik ajánlattevő sem), alvállalkozó és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62.§ (1) bekezdés g)-k), m) és q) pontokban foglalt kizáró okok bármelyike fennáll.

Az Ajánlatkérőnek az eljárásból ki kell zárnia az olyan ajánlattevőt, alvállalkozót, az alkalmasság igazolásában résztvevő gazdasági szereplőt, aki a Kbt. 62.§ (1) bekezdés g)-k), m) és q) pontokban foglalt kizáró okok hatálya alá tartozik, illetőleg akivel szemben a Kbt. 62.§ (1) bekezdés g)-k), m) és q) pontokban meghatározott kizáró okok az eljárás során következnek be.

 

Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:

Az ajánlattevő (közös ajánlattétel esetén minden ajánlattevő külön-külön), a Kbt. 114. § (2) bekezdésében foglaltakra figyelemmel továbbá az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 17. § - a szerint köteles igazolni, illetve nyilatkozni arról, hogy nem tartozik a kizáró okok hatálya alá:

Az ajánlattevőnek és a részvételre jelentkezőnek ajánlatában, illetve részvételi jelentkezésében a Kbt. Harmadik Része szerint lefolytatott közbeszerzési eljárásban egyszerű nyilatkozatot kell benyújtania arról, hogy nem tartozik a felhívásban előírt kizáró okok hatálya alá, valamint a Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kb) pontját a 8. § i) pont ib) alpontja és a 10. § g) pont gb) alpontjában foglaltak szerint kell igazolnia. Az egységes európai közbeszerzési dokumentum nem alkalmazandó, azonban az ajánlatkérő köteles elfogadni, ha az ajánlattevő vagy a részvételre jelentkező a Korm. rendelet 7. § szerinti - korábbi közbeszerzési eljárásban felhasznált - egységes európai közbeszerzési dokumentumot nyújt be, feltéve, hogy az abban foglalt információk megfelelnek a valóságnak, és tartalmazzák az ajánlatkérő által a kizáró okok és az alkalmasság igazolása tekintetében megkövetelt információkat. Az egységes európai közbeszerzési dokumentumban foglalt információk valóságtartalmáért az ajánlattevő felel.

Az alvállalkozó és adott esetben az alkalmasság igazolásában résztvevő más szervezet vonatkozásában az ajánlattevő vagy részvételre jelentkező nyilatkozatot nyújt be arról, hogy az érintett gazdasági szereplők vonatkozásában nem állnak fenn az eljárásban előírt kizáró okok.

A Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kb) alpontja tekintetében az ajánlattevő nyilatkozata arról, hogy olyan társaságnak minősül-e, melyet nem jegyeznek szabályozott tőzsdén, vagy amelyet szabályozott tőzsdén jegyeznek; ha az ajánlattevőt nem jegyzik szabályozott tőzsdén, akkor a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2007. évi CXXXVI. törvény (a továbbiakban: pénzmosásról szóló törvény) 3. § r) pont ra)-rb) vagy rc)-rd) alpontja szerint definiált valamennyi tényleges tulajdonos nevének és állandó lakóhelyének bemutatását tartalmazó nyilatkozatot szükséges benyújtani; ha a gazdasági szereplőnek nincs a pénzmosásról szóló törvény 3. § r) pont ra)-rb) vagy rc)-rd) alpontja szerinti tényleges tulajdonosa, úgy erre vonatkozó nyilatkozatot szükséges csatolni;

Ajánlattevő nyilatkozni köteles arról is, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a Kbt. 62.§ (1) bekezdés g)-k), m) és q) pontok szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót, illetve a kapacitást nyújtó gazdasági szereplő sem áll kizáró okok hatálya alatt.

Ajánlatkérő a kizáró okok igazolására az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatalát megelőzően fogja felhívni az értékelési szempontokra figyelemmel a legkedvezőbbnek tekinthető ajánlattevőt megfelelő határidő kitűzésével (Kbt. 69. § (4) bekezdése)

Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy a Kbt. 64. § alapján ajánlattevő öntisztázásra jogosult, amely értelmében Kbt. 62. § (1) bekezdés b) és f) pontjában említett kizáró okok kivételével bármely egyéb kizáró ok fennállása ellenére az ajánlattevő, alvállalkozó vagy alkalmasság igazolásában részt vevő gazdasági szereplő nem zárható ki a közbeszerzési eljárásból, amennyiben a Közbeszerzési Hatóság a 188. § (4) bekezdése szerinti - vagy bírósági felülvizsgálata esetén a bíróság a 188. § (5) bekezdése szerinti - jogerős határozata kimondta, hogy az érintett gazdasági szereplő az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtását megelőzően olyan intézkedéseket hozott, amelyek a kizáró ok fennállásának ellenére kellőképpen igazolják a megbízhatóságát.

11.2. Gazdasági és pénzügyi alkalmasság

A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése:

 

P1) a 321/2015. (X.30.) KR. 19. § (1) bek. b) pontja alapján az előző három, mérlegfordulónappal lezárt üzleti évre vonatkozó saját vagy jogelődje számviteli jogszabályok szerinti beszámolójából az eredmény kimutatást (ha a gazdasági szereplő letelepedése szerinti ország joga előírja közzétételét). Amennyiben a beszámoló a céginformációs szolgálat honlapján megismerhető, a beszámoló adatait az ajánlatkérő ellenőrzi, a céginformációs szolgálat honlapján megtalálható beszámoló beküldése nem szükséges. A 321/2015. (X.30.) KR. 19. § (2) bek.-nek alkalmazása esetén csatolni kell a működésének ideje alatt a közbeszerzés tárgyából (mélyépítés, felújítás, kivitelezés) származó, ÁFA nélkül számított árbevételéről szóló nyilatkozatot. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a 21/2015. (X. 30.) KR. 19. § (3) bek.-ben foglaltakra.

 

Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a 321/2015. (X. 30.) Korm.rendelet 19. § (3) bekezdésben foglaltakra.

 

Ajánlattevő, adott esetben a kapacitást rendelkezésre bocsátó szervezet a Kbt. 114. § (2) bekezdése értelmében a Kbt. 67. § (1) bekezdése szerinti nyilatkozat benyújtására köteles, mely szerint megfelel az előírt alkalmassági követelmény(ek)nek.

 

Az alkalmasság igazolása tekintetében a Kbt. 69. §-a szerinti ajánlatkérői felhívásra az alábbiak szerint történik:

Ha az ajánlattevő az alkalmassági feltételben előírt irattal (árbevételről szóló nyilatkozat), azért nem rendelkezik, mert olyan jogi formában működik, amely tekintetében az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges, az e ponttal kapcsolatban előírt alkalmassági követelmény és igazolási mód helyett bármely, az ajánlatkérő által megfelelőnek tekintett egyéb nyilatkozattal vagy dokumentummal igazolhatja pénzügyi és gazdasági alkalmasságát.

 

Az érintett ajánlattevő kiegészítő tájékoztatás kérése során köteles alátámasztani, hogy olyan jogi formában működik, amely tekintetében az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges és tájékoztatást kérni az e ponttal kapcsolatban előírt alkalmassági követelmény és igazolási mód helyett az alkalmasság igazolásának ajánlatkérő által elfogadott módjáról. (321/2015. (X. 30.Korm. rendelet 19. § (3) bekezdés), Ajánlattevő (közös ajánlattevők) az előírt alkalmassági követelményeknek a Kbt. 65. § (6) bekezdésében foglaltaknak megfelelően felelhetnek meg, illetve bármely más szervezet (vagy személy) kapacitására támaszkodva is megfelelhetnek a Kbt. 65. § (6)-(8) bekezdésében, foglaltaknak megfelelően.

 

Azon előírt alkalmassági követelményeknek (Kbt. 65. § (1) a) pont) amelyek értelemszerűen kizárólag egyenként vonatkoztathatóak a gazdasági szereplőkre elegendő, ha közülük egy felel meg.

 

Amennyiben ajánlattevő az alkalmassági követelményeknek bármely más szervezet (vagy személy) kapacitására támaszkodva kíván megfelelni, úgy a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet az előírt igazolási módokkal azonos módon köteles igazolni az adott alkalmassági feltételnek történő megfelelést, továbbá köteles nyilatkozni, hogy a szerződés teljesítéséhez szükséges erőforrások rendelkezésre állnak majd a szerződés teljesítésének időtartama alatt.

 

Alkalmassági minimumkövetelmény(ek) meghatározása:

Alkalmatlan az Ajánlattevő, ha:

P1) saját vagy jogelődje számviteli jogszabályok szerinti beszámolójának eredmény kimutatása alapján az előző három, mérlegfordulónappal lezárt üzleti évben az adózott eredménye egynél több évben negatív volt. A 321/2015. (X.30.) KR. 19. § (2) bek. szerinti esetben - azaz, ha az ajánlattevő azért nem rendelkezik beszámolóval az ajánlatkérő által előírt teljes időszakban, mert az időszak kezdete után kezdte meg működését - az ajánlattevő alkalmatlan, ha működésének ideje alatt a közbeszerzés tárgyából (mélyépítés, felújítás, kivitelezés) származó - árbevétele nem éri el a nettó 40 millió Ft-ot.

 

11.3. Műszaki, illetve szakmai alkalmasság

A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése:

M/1 A Kbt. 65. § (1) bekezdés b) pontja és a Kr. 21. § (2) bekezdés a) pontja alapján a felhívás megküldésének napjától visszafelé számított 5 évben (60 hónapban) legjelentősebb építéseinek ismertetése az ajánlattevő, illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet cégszerű nyilatkozatával és a Kr. 22. § (3) bekezdése szerint a szerződést kötő másik fél által adott igazolással.

 

Az igazolás tartalmazza legalább a következő adatokat:

- a referencia tárgyát, mennyiségét (az elvégzett munka rövid ismertetését oly módon, hogy abból az alkalmassági minimum-követelményeknek való megfelelés egyértelműen megállapítható legyen);

vagy az ellenszolgáltatás összegét (adott esetben saját teljesítés %-os mértékét);

- a teljesítés kezdő és befejező időpontját és helyét (kezdés időpontja és a műszaki átadás-átvétel lezárásának időpontját min. év/hónap/nap bontásban);

- a szerződést kötő másik fél megnevezését;

- továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.

Amennyiben a referenciaigazolás szerinti szerződés tárgya bővebb, mint a közbeszerzés tárgya, akkor a referenciaigazolásban meg kell adni a közbeszerzés tárgyára vonatkozó részösszeget, ellenértéket vagy mennyiségi adatot műszaki tartalmat!

 

Ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét a Kbt. 140. § (9) bekezdésében foglaltakra.

 

Az alkalmasság igazolása tekintetében irányadó, a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 22. § (5)

bekezdése, valamint a 24. § (2) bekezdése.

 

Az egyenértékűségre a 322/2015 (X.30.) Korm. rendelt 23. § (1) bekezdése az irányadó, és azt az ajánlattevőnek kell igazolnia.

 

M/2. A Kbt. 65. § (1) bekezdés b) pontja és a Kr. 21. § (2) bekezdés b) pontja alapján azoknak a szakembereknek a megnevezésével, végzettségük, és képzettségük, szakmai tapasztalatuk ismertetésével –az adott szakemberrel igazolni kívánt alkalmassági minimumkövetelmény betűjelének megjelölésével -, akiket be kíván vonni a teljesítésbe.

A bemutatott szakember(ek)nek csatolniuk kell ezen igazolás során:

- az előírt iskolai végzettség igazolására az iskolai oklevél egyszerű másolatát.

- saját kezűleg aláírt részletes szakmai önéletrajzot, amelyből az előírt szakmai tapasztalat

megléte minden kétséget kizáróan megállapítható.

Az önéletrajznak tartalmaznia kell adott szakember az irányú nyilatkozatát, hogy a szerződés teljesítés időtartama alatt rendelkezésre fog állni.

 

M/3. A Kbt. 65. § (1) bekezdés c) pontja és a 322/2015. (X.30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdése alapján az építőipari kivitelezési tevékenységet végző cégek vonatkozásában ajánlatkérő előírja az Étv. szerinti, építőipari kivitelezési tevékenységet végzők névjegyzékében szereplés követelményét, illetve a nem Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők esetén a letelepedés szerinti ország nyilvántartásában szereplés vagy a letelepedés szerinti országban előírt engedéllyel, jogosítvánnyal vagy szervezeti, kamarai tagsággal való rendelkezés követelményét. A nyilvántartásban szereplés tényét – amennyiben a Kbt. 69. § (11) bekezdés szerinti nyilvántartásban a vonatkozó adatok, illetve tények ingyenes ellenőrzésére nincsen mód –a nyilvántartás kivonatának, a nyilvántartást vezető szerv által kiállított igazolásnak vagy a nyilvántartásban szereplés tényét igazoló dokumentumnak az egyszerű másolatban történő benyújtásával szükséges igazolni.

 

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):

 

M/1. Alkalmatlan az ajánlattevő, ha az eljárást megindító felhívás megküldésétől visszafelé számított 5 évben (60 hónapban) az ajánlattevő nem rendelkezik a közbeszerzés tárgya szerinti kivitelezési munkára (mélyépítés, felújítás, kivitelezés) vonatkozó, az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően teljesített referencia munkával (munkákkal), amely referencia értéke (mennyisége) az alábbi feltételek valamelyikének megfelel:

értéke eléri a nettó 40.000.000,- Ft-ot (Negyvenmillió forint), vagy

legalább összesen 1500 m2 (ezerötszáz négyzetméter) építési munka elvégzésére vonatkozó referenciával.

 

Az előírt alkalmassági követelményt ajánlattevő legfeljebb 2 db szerződésből teljesítheti.

 

Az egyenértékűség szempontjából ajánlatkérő a 322/2015. (X.30.) Korm. rendelet 23. § (1)-(2) bek. alapul vételével jár el.

Az M/1 Ajánlatkérő csak azokat a szerződéseket fogadja el az előírt időszakon belül teljesítettnek, melyek befejezési dátuma (műszaki átadás-átvétel lezárásának időpontja) is a felhívás megküldésétől visszafelé számított 5 éven (60 hónapon) belül esik és maximum 8 éven belül megkezdett. Amennyiben a bemutatni kívánt korábbi építési beruházás osztható, úgy az M1. alkalmassági követelmények tekintetében elfogadható, ha a bemutatásra kerülő megosztott rész befejező időpontja esik a vizsgált időszakra (eljárást megindító felhívás megküldésétől visszafelé számított 60 hónap). Ilyen esetben értelemszerűen a bemutatásra kerülő megosztott résznek kell megfelelnie az M1. alkalmassági követelmények keretében előírt egyéb feltételeknek is.

 

M/2. Az ajánlattevő alkalmatlan, amennyiben nem rendelkezik legalább:

M/2. 1 fő szakemberrel, aki rendelkezik okl. építőmérnök, vagy okl. építészmérnök vagy ezekkel egyenértékű felsőfokú végzettséggel, vagy az erre a szakemberre a 266/2013. (VII.11.) Korm. rendelet szerinti MV-É (vagy azzal egyenértékű) érvényes felelős műszaki vezetői jogosultság megszerzéséhez szükséges végzettséggel, és legalább 36 hónap általános építmények építésére, átalakítására, bővítésére, lebontására, elmozdítására irányuló építési munkák teljes körű építési műszaki ellenőrzésére vonatkozó szakmai gyakorlattal;

 

Ajánlatkérő a szakmai gyakorlat meglétét a felsőfokú végzettség megszerzésétől számítja.

 

M/3. Alkalmatlan az ajánlattevő a szerződés teljesítésére, amennyiben az ajánlata alapján építőipari kivitelezési tevékenységet végző gazdasági szereplők nem szerepelnek az építőipari kivitelezési tevékenységet végzők névjegyzékében, illetve a nem Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők nem szerepelnek a letelepedés szerinti ország nyilvántartásában, vagy a letelepedés szerinti országban előírt engedéllyel, jogosítvánnyal vagy szervezeti, kamarai tagsággal nem rendelkeznek.

Amennyiben az alkalmassági követelményeknek ajánlattevő bármely más szervezet vagy személy kapacitására támaszkodva kíván megfelelni, ajánlatában csatolni kell a Kbt. 65. § (7) bekezdés szerinti kapacitásait rendelkezésére bocsátó szervezet szerződéses vagy előszerződésben vállalt kötelezettségvállalását tartalmazó okiratot.

 

12)  Az ajánlattételi határidő: 2017. december hó 19 nap, 11 óra 00 perc

13)  Az ajánlat benyújtásának címe

Az ajánlatot TOP-SZAKERTŐ Közbeszerzési Szaktanácsadó Kft. (1055 Budapest, Falk Miksa u. 4. IV/1.) alatti címére kell benyújtani.

Az ajánlatok munkanapokon hétfő-csütörtök 9-16 óráig juttathatók el, pénteken 8-14 óráig az ajánlattételi határidő lejárta napján 9 órától az ajánlattételi határidő lejártáig. Az ajánlattételi határidő lejárta után beérkezett ajánlatra a Kbt. 68.§ (6) bek.- ben és 73.§ (1) bek. a) pontjában leírtak az irányadóak.

 

14)  Az ajánlattétel nyelve

Az ajánlattétel nyelve magyar. Ennek megfelelően az ajánlatot magyar nyelven kell elkészíteni. Az Ajánlatkérő a nem magyar nyelven benyújtott dokumentumok ajánlattevő általi felelős fordítását is elfogadja.

15)  Az ajánlatok felbontásának helye, ideje, az ajánlatok felbontásánál jelenlévő személyek

Az ajánlatok felbontásának helye: TOP-SZAKERTŐ Közbeszerzési Szaktanácsadó Kft. (1055 Budapest, Falk Miksa u. 4. IV/1.)

Az ajánlatok felbontásának időpontja: 2017. december hó 19 nap, 11 óra 00 perc

Az ajánlatok felbontásánál a Kbt. 68.§ (3) bekezdése szerinti személyek lehetnek jelen.

       Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy a benyújtott ajánlatokat nem tudja visszaszolgáltatni sem egészében, sem részben, továbbá jelzi, hogy a késve benyújtott ajánlat a közbeszerzési eljárás dokumentumának minősül, így Ajánlatkérő annak példányát nem küldi vissza, hanem a törvényben előírt határidőig megőrzi.

16) Az ajánlati kötöttség időtartama

Az ajánlati kötöttség időtartama az ajánlattételi határidőtől számított 60 nap.

17) A szerződés teljesítését biztosító mellékkötelezettségek

Ajánlattevő pénz fizetésére kötelezheti magát arra az esetre, ha olyan okból, amelyért felelős, megszegi a szerződést, tekintettel a Ptk. 6:186. § (1) bekezdésére.  Ajánlattevő által nem, vagy nem szerződésszerű teljesítés esetén az Ajánlatkérő kötbérre az alábbiak szerint jogosult. Ajánlattevő mentesül a kötbérfizetési kötelezettség alól, ha szerződésszegését kimenti.

Amennyiben Ajánlattevő a szerződésben meghatározott feladatait késedelmesen teljesítési, úgy ajánlatkérő késedelmes teljesítési kötbért érvényesít, amelynek napi mértéke a teljes nettó vállalkozói díj 1 %-a, de legfeljebb a teljes nettó vállalkozói díj 10%-a. Tíz naptári napot meghaladó késedelmes teljesítés esetén az ajánlatkérő jogosult a szerződéstől elállni, illetve a szerződést azonnali hatállyal felmondani.

 

Amennyiben a teljesítés olyan okból hiúsul meg, melyért nyertes ajánlattevő felelős, az ajánlatkérő meghiúsulási kötbért érvényesíthet, melynek mértéke a szerződés szerinti, általános forgalmi adó nélkül számított ellenszolgáltatás 20 %-a.

 

Ajánlattevő az általa elvégezett munkákra a Ptk. és a jótállási időkről rendelkező jogszabályok szerinti jótállási időn felül a felolvasólapon hónapban megadott időtartamú jótállást vállal. A jótállás kezdete a sikeres, a végső, a műszaki leírásban meghatározott minden feladat szerződésszerű elvégzését igazoló műszaki átadás-átvételi eljárásról szóló jegyzőkönyv Felek általi aláírásának a napja.

Ajánlattevőnek biztosítania kell, hogy az Ajánlatkérő a jótállásra vonatkozó jogosultságát a jótállásra vonatkozó dokumentumokkal az Ajánlattevő közreműködése nélkül is tudja érvényesíteni a gyártóval és/vagy a forgalmazóval szemben.

 

A szerződést biztosító kötelezettségek részletes feltételeit a szerződéstervezet tartalmazza.

 

18) A hiánypótlás lehetősége

Ajánlatkérő a Kbt. 71. § alapján teljes körű hiánypótlást tesz lehetővé. Ajánlatkérő köteles újabb hiánypótlást elrendelni, ha a korábbi hiánypótlási felhívás(ok)ban nem szereplő hiányt észlelt. A korábban megjelölt hiányok a későbbi hiánypótlások során már nem pótolhatóak. Ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket, hogy a Kbt. 115. § (6) bekezdés szerint újabb hiánypótlást köteles elrendelni, ha egy hiánypótlás keretében benyújtott dokumentumra vagy hiánypótlás keretében újonnan megnevezett gazdasági szereplőre tekintettel lenne szükséges az újabb hiánypótlás.

 

19) Kbt 114. § (11) bekezdésének alkalmazása

Az ajánlatkérő a Kbt. 114.§ (11) bekezdését a jelen eljárásban nem alkalmazza.

20)  Az eljárás eredményének közlése

Az eljárás eredményét az ajánlatkérő külön jogszabályi minta szerinti Összegezés megküldése útján közli az ajánlati kötöttség időtartamán belül.

21)  szerződéskötés tervezett időpontja

Az Összegezés megküldését követő 5 napon belül a szerződés nem köthető meg, kivéve a Kbt. 131.§ (8) bekezdésben leírtak fennállása esetén.

 

22)  A szerződés időtartama vagy a teljesítés határideje:

A szerződés az aláírás napján lép hatályba. A szerződés keretében a teljesítési határidő a munkaterület átadásától legfeljebb 2018. augusztus hónap 1. napjáig.

23) Egyéb információk

1.Ajánlatkérő helyszíni bejárást az eljárás keretében nem tart.

 

2.Az ajánlat tartalmi és formai követelményei

Az ajánlat részeként benyújtandó nyilatkozatokat, igazolásokat és egyéb dokumentumokat kérjük, hogy az alábbiak figyelembe vételével szíveskedjenek elkészíteni és benyújtani; kérjük, hogy ennek során a mellékelt iratmintákban közölt megjegyzéseket is szíveskedjenek figyelembe venni.

 

2.1. Tartalomjegyzék

Kérjük, hogy az ajánlathoz készítsenek oldalszámmal ellátott Tartalomjegyzéket, amely alapján az ajánlatban szereplő dokumentumok megtalálhatóak.

 

2.2. Felolvasólap

Az ajánlatban a Kbt. 66.§ (5) bekezdése alapján csatolni kell a jelen dokumentáció 1. számú mellékletét képező – az ajánlattevő(k) nevét, címét, továbbá az értékelési szempont alapján értékelésre kerülő, főbb számszerűsíthető adatokat tartalmazó – Felolvasólapot, a mellékelt mintában foglalt információkban és előírásokban foglaltaknak megfelelően kitöltve. A felolvasólap mellékletét kell, hogy képezze az Ajánlati felhívás M/2. pontra vonatkozó szakember Önéletrajza a 3. bírálati szempont alátámasztására, a végzettséget igazoló irata és a teljesítésbe bevonni kívánt szakembernek az értékelési szempont figyelembevételével tett nyilatkozata.

 

Ajánlattevő ajánlatában a feltüntetett elérhetőségi adatokért és megjelölt kapcsolattartóért felel, amennyiben a megadott elérhetőség nem elérhető bármilyen okból, Ajánlatkérő a feltüntetett elérhetőségre megküldött iratokat megküldöttnek és közöltnek tekinti, a téves adatszolgáltatás, vagy nem megfelelő elérhetőség megadása folytán bekövetkezett hátrányokat Ajánlattevőknek kell viselni.

 

2.3  Felhívjuk a figyelmet, hogy – a Felolvasólap mintában írtak szerint megadni kért – adatok az értékelési szempont alapján értékelésre kerülő, főbb számszerűsíthető adatokat tartalmazó ajánlatnak minősülnek és azokat a Kbt. 66.§ (5) bekezdése alapján az ajánlathoz csatolt Felolvasólapon kell megadni.

 

2.4. Üzleti titok

Ajánlattevő ajánlatában, hiánypótlásában, valamint a Kbt. 72. § szerinti indokolásban elkülönített módon elhelyezett, üzleti titkot (ideértve a védett ismeretet) tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatja. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információkat tartalmazhat, amelyek nyilvánosságra hozatala a gazdasági szereplő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. A gazdasági szereplő az üzleti titkot tartalmazó, elkülönített irathoz indokolást köteles csatolni, amelyben részletesen alátámasztja, hogy az adott információ vagy adat nyilvánosságra hozatala miért és milyen módon okozna számára aránytalan sérelmet. A gazdasági szereplő által adott indokolás nem megfelelő, amennyiben az általánosság szintjén kerül megfogalmazásra.

 

A fentiek alkalmazásában a gazdasági szereplő nem nyilváníthatja üzleti titoknak különösen

a) azokat az információkat, adatokat, amelyek elektronikus, hatósági vagy egyéb nyilvántartásból bárki számára megismerhetők,

b) az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 27. § (3) bekezdése szerinti közérdekből nyilvános adatokat,

c) az ajánlattevő, illetve részvételre jelentkező által az alkalmasság igazolása körében bemutatott

ca) korábban teljesített közbeszerzési szerződések, illetve e törvény szerinti építés- vagy szolgáltatási koncessziók megkötésére, tartalmára és teljesítésére vonatkozó információkat és adatokat,

cb) gépekre, eszközökre, berendezésekre, szakemberekre, tanúsítványokra, címkékre vonatkozó információkat és adatokat,

d) az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, ide nem értve a leírásnak azt a jól meghatározható elemét, amely tekintetében az (1) bekezdésben meghatározott feltételek az ajánlattevő által igazoltan fennállnak,

e) ha az ajánlatkérő annak benyújtását kéri, az ajánlattevő szakmai ajánlatát, ide nem értve a szakmai ajánlatnak azt a jól meghatározható elemét, amely tekintetében az (1) bekezdésben meghatározott feltételek az ajánlattevő által igazoltan fennállnak és a (3) bekezdés alapján nincs akadálya az üzleti titokká nyilvánításnak.

 

A gazdasági szereplő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan ténynek, információnak, megoldásnak vagy adatnak a nyilvánosságra hozatalát, amely a Kbt. 76. § szerinti értékelési szempont alapján értékelésre kerül, de az ezek alapjául szolgáló - a Kbt. 76.§ (2) bekezdés hatálya alá nem tartozó - részinformációk, alapadatok (így különösen az árazott költségvetés) nyilvánosságra hozatalát megtilthatja.

 

Ha a gazdasági szereplő meghatározott információk, adatok üzleti titokká nyilvánítása során a fenti előírásokat nem tartotta be, az ajánlatkérő hiánypótlás keretében köteles felhívni az érintett gazdasági szereplőt a megfelelő tartalmú dokumentum benyújtására.

 

2.5. Ajánlati ár és tételes árazott költségvetés

Az ajánlati ár megadásakor ajánlattevőnek figyelemmel kell lennie arra, hogy ajánlati ára a szerződés időtartama alatt nem emelhető, így annak tartalmaznia kell a szerződésszerű teljesítéshez szükséges, a feladatleírásban meghatározott mennyiségi és minőségi elvárások szerinti valamennyi költséget. Az ajánlati ár alulprognosztizálása esetén ajánlattevő nem háríthatja át az ebből eredő pluszköltségeket, kiadásokat Ajánlatkérőre, valamint ez nem mentesíti ajánlattevőt a szerződés teljesítésének kötelezettsége alól.

 

Kérjük, csatolják ajánlatukban a dokumentáció mellékletét képező árazatlan költségvetési kiírást teljes körűen beárazva, és cégszerűen aláírva. A költségvetési kiírás minden sorát árazni kell. A beárazott költségvetési kiírás költségvetési főösszesítő Áfa vetítési alap sorában megadott ajánlati ár meg kell, hogy egyezzen a Felolvasólapon megajánlott nettó ajánlati árral. Az árazott költségvetés tartalmazzon árazott főösszesítőt is. Az árazott költségvetést kérjük, hogy excel formátumban, elektronikus adathordozón is szíveskedjenek csatolni.

2.6. Részvétel feltételeire vonatkozó nyilatkozatok és igazolások

 

1)         Ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő(k)nek nem teszi lehetővé gazdálkodó szervezet létrehozását a szerződés teljesítése érdekében.

 

2)         Kizáró okok hatálya alatt nem állás igazolása, a jelen felhívás 11.1) pontjában leírtak szerint.

 

Ennek megfelelően kérjük, hogy az ajánlattevő(k) részéről kitöltve és cégszerű aláírással ellátva kerüljön csatolásra a jelen dokumentáció 8. számú mellékletét képező – vagy azzal tartalmában egyező – nyilatkozat.

 

3)    Gazdasági és pénzügyi alkalmasság igazolása a jelen felhívás 11.2) pontjában, és a műszaki, illetve szakmai alkalmasság igazolása a 11.3) pontjában leírtak szerint.

 

2.7. Ajánlattevői nyilatkozat Kbt. 66.§ (2) és (4) bekezdése szerint

Az ajánlattevőnek a Kbt. 66.§ (2) bekezdésének figyelembe vételével nyilatkoznia kell, hogy az ajánlati felhívásban, a dokumentációban, a szerződés tervezetben, továbbá az esetleges kiegészítő tájékoztatásban foglalt feltételeket megismerte, azokat elfogadja; nyertessége esetén – illetve a nyertes visszalépése esetén az ajánlatok értékelése során a következő legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített szervezettel (személlyel), ha őt az ajánlatok elbírálásáról szóló írásbeli összegezésben az ajánlatkérő megjelölte – a szerződést megköti és teljesíti. A nyilatkozatot eredeti példányban cégszerűen aláírt formában kell csatolni.

 

Az ajánlatban az ajánlattevőnek a Kbt. 66.§ (4) bekezdésének alapján nyilatkoznia kell arról, hogy a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló törvény szerint mikro-, kis- vagy középvállalkozásnak minősül-e.

Ennek megfelelően kérjük, hogy kitöltve, és cégszerű aláírással ellátva kerüljön csatolásra a dokumentáció 6. számú mellékletét képező – vagy azzal tartalmában egyező – „ajánlattevői nyilatkozat”.

 

Több gazdasági szereplő közösen is tehet ajánlatot a Kbt. 35. § rendelkezései szerint.

 

2.8. Kbt. 66.§ (6) bekezdés a) és b) pont szerinti nyilatkozat

 

A Kbt. 66.§ (6) bekezdése alapján az ajánlatban meg kell jelölni:

a) a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő alvállalkozót kíván igénybe venni,

b) az ezen részek tekintetében igénybe venni kívánt és az ajánlat vagy a részvételi jelentkezés benyújtásakor már ismert alvállalkozókat.

 

Az ajánlattevő(k)nek ennek alapján cégszerű aláírással ellátott nyilatkozatot kell csatolnia a Kbt. 66.§ (6) bekezdés a) és b) pontjában foglaltakra vonatkozóan. Kérjük, hogy nemleges nyilatkozatukat is tegyék meg. Nyilatkozatmintát a 11. sz. melléklet tartalmazza.

 

2.9. Az ajánlattevő által az alkalmasságának igazolására igénybe vett más szervezet bevonása esetén benyújtandó okiratok:

 

Az előírt alkalmassági követelményeknek az ajánlattevők vagy részvételre jelentkezők bármely más szervezet vagy személy kapacitására támaszkodva is megfelelhetnek, a közöttük fennálló kapcsolat jogi jellegétől függetlenül. Ebben az esetben meg kell jelölni az ajánlatban ezt a szervezetet és az eljárást megindító felhívás vonatkozó pontjának megjelölésével azon alkalmassági követelményt vagy követelményeket, amelynek igazolása érdekében az ajánlattevő ezen szervezet erőforrására vagy arra is támaszkodik. Csatolni kell az ajánlatban a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet olyan szerződéses vagy előszerződésben vállalt kötelezettségvállalását tartalmazó okiratot, amely alátámasztja, hogy a szerződés teljesítéséhez szükséges erőforrások rendelkezésre állnak majd a szerződés teljesítésének időtartama alatt.

 

A nyilatkozatot a jelen dokumentáció 12. sz. mellékletét képező nyilatkozat minta kitöltésével, vagy azzal egyező tartalmú nyilatkozat megtételével és ajánlathoz történő csatolásával kell megtenni.

 

A kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet az előírt igazolási módokkal azonos módon köteles igazolni az adott alkalmassági feltételnek történő megfelelést.

 

Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy külön jogszabályban foglaltak szerint előírt, releváns szakmai tapasztalatot igazoló referenciákra vonatkozó követelmény teljesítésének igazolására a gazdasági szereplő csak akkor veheti igénybe más szervezet kapacitásait, ha az adott szervezet valósítja meg azt az építési beruházást, amelyhez e kapacitásokra szükség van. A csatolandó kötelezettségvállalásnak ezt kell alátámasztania.

 

2.10. Aláírási jogosultság igazolása

Az ajánlatban benyújtott nyilatkozatokat aláíró(k) aláírási jogosultságának igazolására csatolni kell az ajánlattevő, az alvállalkozó (amennyiben az ajánlatban nyilatkozatot tesz) és az alkalmasság igazolására igénybe vett más szervezet részéről a cégjegyzésre jogosult hatályos aláírási címpéldányának vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-mintájának egyszerű másolati példányát.

 

2.11. Meghatalmazás

Ha az ajánlatot meghatalmazott írja alá, a cégjegyzésre jogosult(ak) által adott meghatalmazás példányát is csatolni kell az ajánlathoz. Nyilatkozatmintát a 4. sz. melléklet tartalmazza.

 

2.12. Nem magyar nyelvű dokumentumok fordítása

 

A benyújtott nem magyar nyelvű dokumentumok magyar nyelvű fordítását az adott dokumentumot követően közvetlenül csatolni kell. Az ajánlatkérő a nem magyar nyelven benyújtott dokumentumok ajánlattevő általi felelős fordítását is elfogadja.

 

2.13. Folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében, az ajánlathoz csatolni kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött digitális tértivevényt (igazolást) egyszerű másolatban, amennyiben változásbejegyzés eljárás nincsen folyamatban arról Ajánlattevő az 5. sz. melléklet 8. pontjában köteles nyilatkozni

 

2.14. Az ajánlat formai követelményei:

a) Az ajánlat papír alapú példányát zsinórral, lapozhatóan össze kell fűzni, a csomót matricával az ajánlat első vagy hátsó lapjához rögzíteni, a matricát le kell bélyegezni, vagy az ajánlattevő részéről erre jogosultnak alá kell írni, úgy hogy a bélyegző, illetőleg az aláírás legalább egy része a matricán legyen;

b) Az ajánlat oldalszámozása eggyel kezdődjön és oldalanként növekedjen. Elegendő a szöveget vagy számokat vagy képet tartalmazó oldalakat számozni, az üres oldalakat nem kell, de lehet. A címlapot és hátlapot (ha vannak) nem kell, de lehet számozni. Az ajánlatkérő az ettől kismértékben eltérő számozást (pl. egyes oldalaknál a /A, /B oldalszám) is elfogadja, ha a tartalomjegyzékben az egyes iratok helye egyértelműen azonosítható és az iratok helyére egyértelműen lehet hivatkozni. Az ajánlatkérő a kismértékben hiányos számozást kiegészítheti, ha ez az ajánlatban való tájékozódása, illetve az ajánlatra való hivatkozása érdekében szükséges;

c) Az ajánlatot 1 (egy) papír alapú példányban és 1 (egy), a papír alapú példánnyal mindenben megegyező elektronikus másolati példányban (pdf és az árazott költségvetést xls./xlsx) formátumban kell beadni;

 

Az 1 db papír alapú és 1 db, elektronikus adathordozón elhelyezett másolati elektronikus példányt egyetlen közös borítékban vagy csomagban kell elhelyezni és benyújtani.

 

A borítékra kérjük a következőket írják rá:

Ajánlat – „EFOP-4.1.3-17-2017-00342 azonosítószámú „Negyedszázadnyi megújulás” projekt keretében korszerűsítés, felújítás a Lehel Vezér Gimnáziumban”

Az ajánlattételi határidő lejártáig nem felbontható!

 

Felhívjuk a tisztelt ajánlattevők figyelmét, hogy a postán feladott ajánlatokat az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha annak kézhezvételére az ajánlattételi határidő lejártáig, a megjelelt pontos benyújtási címen sor kerül. Az ajánlat, illetve az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből eredő kockázat az ajánlattevőket terheli.

 

Az előírt nyilatkozatok, iratok a Kbt. 47.§ (2) bekezdése alapján egyszerű másolatban is benyújthatóak, kivéve 66. § (2) bekezdése szerinti nyilatkozatot melyből az ajánlatnak az eredeti aláírt példányt kell tartalmaznia, valamint azon nyilatkozatokat amelyek tekintetében Ajánlatkérő eredeti példány benyújtását előírta.

 

Az ajánlatok eredeti és elektronikus másolati példánya közötti tartalmi eltérés esetén az Ajánlatkérő az eredeti papír alapú példányt tekinti hitelesnek és ennek alapján értékeli az ajánlatot.

 

2.15. Cégszerű aláírás

Az ajánlathoz csatolt nyilatkozatokat – ha a felhívás, a dokumentáció vagy a Kbt. ettől eltérő rendelkezést nem tartalmaz – cégszerűen kell aláírni.

 

Az ajánlatban lévő, minden – az ajánlattevő vagy alvállalkozó, vagy az alkalmasság igazolására igénybe vett más szervezet által készített – dokumentumot (nyilatkozatot) a végén cégszerűen alá kell írnia az adott gazdálkodó szervezetnél erre jogosult(ak)nak vagy olyan személynek, vagy személyeknek aki(k) erre a jogosult személy(ek)től írásos felhatalmazást kaptak;

 

Az ajánlat minden olyan oldalát, amelyen – az ajánlat beadása előtt – módosítást hajtottak végre, az adott dokumentumot aláíró személynek vagy személyeknek a módosításnál is kézjeggyel kell ellátni.

 

2.16. Ajánlattevő az ajánlatba csatoljon a munkavégzésre vonatkozó vonalas ütemtervet heti bontásban, a munkaterület átvételétől (nulla időpont) kezdődően.

 

3.    Kiegészítő tájékoztatás

Az ajánlattevő – a megfelelő ajánlattétel érdekében – az eljárást megindító felhívásban és az egyéb közbeszerzési dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban a Kbt. 56.§-a megfelelő alkalmazásával, a Kbt. 114.§ (6) bekezdését is figyelembe véve, írásban kiegészítő (értelmező) tájékoztatást kérhet az ajánlatkérő kapcsolattartójának jelen felhívásban megjelölt elérhetőségén. Ajánlatkérő a válasz megadásán az ajánlattételt megelőző 4 napot ért ésszerű idő alatt.

 

Kérjük, hogy a válaszadás megkönnyítése érdekében a kiegészítő tájékoztatás kérésüket e-mail útján Word formátumban mindenképpen szíveskedjenek megküldeni.

 

4.    Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket, hogy a jelen közbeszerzési eljárásban megkötött szerződés és ennek teljesítése esetén a kifizetés az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény 36/A.§-ának hatálya alá esik.

 

5.    Az ajánlat összeállításának költsége az ajánlattevőt terheli.

 

6.    Az építési beruházások közbeszerzésének részletes szabályairól szóló 322/2011. (X.30.) Korm. rendelet 26.§-a alapján a nyertes ajánlattevő köteles a vállalkozói szerződés teljes időtartama alatt a szerződés tárgyát képező munkákra vonatkozóan legalább 30.000.000,- (harmincmillió) Ft/év és 20.000.000,- (húszmillió) Ft/káresemény értékű teljes körű építés-szerelési felelősségbiztosítást (C.A.R.) – a saját költségére – fenntartani, vagy meglévő felelősségbiztosítását ennek megfelelően kiterjeszteni.

 

A nyertes ajánlattevőnek, rendelkeznie kell 1 fő felelős műszaki vezetővel, aki az építésügyi és az építésüggyel összefüggő szakmagyakorlási tevékenységről szóló 266/2013. (VII. 11.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete IV. pont 1. részben foglaltMV-É” szakterületen minősített, amely szakember minősítésének Ajánlatkérő felé való igazolása a szerződéskötés feltétele.

 

7.    Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy ha a jelen felhívás, vagy a rendelkezésre bocsátott dokumentumok, illetve műszaki leírás meghatározott gyártmányú, eredetű típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, szabadalomra, vagy védjegyre való hivatkozást tartalmaz, e megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, és az ajánlatkérő – a hivatkozott 321/2015 (X.30.) Kormányrendelet 46. § (3) bekezdése alapján – „azzal egyenértékű” megajánlásokat elfogad.

8.    Ajánlattevő a kivitelezése során köteles figyelembe venni minden olyan jogszabályt, melyet a kivitelezés során be kell tartani, különös tekintettel az építőipari kivitelezési tevékenységről szóló 191/2009. (IX. 15.) Korm. rendeletben leírtakra.

9.    Az ajánlattevő köteles tájékozódni a munkavállalók védelmére és a munkafeltételekre vonatkozó olyan kötelezettségekről, amelyeknek a teljesítés helyén és a szerződés teljesítése során meg kell felelni.

Ajánlattevő az alábbi szervezetektől kaphat tájékoztatást:

A munkavállalók védelme és a munkafeltételek tekintetében:

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal

5000 Szolnok, Kossuth Lajos u. 2
tel: (56) 795-700

fax: (56) 795-789
E-mail: vjAiXmnGQoBCCb5mZNIydGl0a2Fyc2FnQGpuc3pta2guaHU=

Magyar Bányászati és Földtani Hivatal

Budapesti Bányakapitányság

Illetékességi terület:

Budapest főváros és Pest megye  

(megállapította a 267/2006.(XII.20.) Korm. rendelet)

Székhely:1145 Budapest, Columbus u. 17-23.

Levelezési cím: 1591 Budapest, Pf: 310

Email: glbI52Uch0YmJrQG1iZmguaHU=

Tel: +36 13731800

 

Adózás tekintetében:

NAV Észak-alföldi Regionális Vám- és Pénzügyőri Főigazgatósága

4025 Debrecen, Hatvan u. 45.

4001 Debrecen, Pf. 56.

Tel.: +3652-518-900, +3652-518-902, +3680-420-420

Fax: +3652-518-903

 

Nemzetgazdasági Minisztérium

Cím: 1055 Budapest, Honvéd utca 13-15.

Postacím: H-1880 Budapest, Pf.: 111.

Tel: +36 17951637; +36 13742560, +36 13742559

Fax: +36 13742925, +36 13115243

iEgwFJ3h0UdWd5ZmVsc3pvbGdhbGF0QG5nbS5nb3YuaHU=

 

Környezetvédelem tekintetében:

Vidékfejlesztési Minisztérium

Székhely: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 11.

Levelezési cím: 1860 Budapest

Tel: +36 1-795-2000

Fax: +36 1-795-0200

lAiUKpDqwtp82TIzcgOEaW5mb0B2bS5nb3YuaHU=

Fax. +36 13731810

 

A tájékoztatást az illetékes szervek ingyenesen teszik lehetővé.

10. Ha az ajánlatkérő a megküldött írásbeli összegzésben a második legkedvezőbb ajánlatot tevőt is meghatározza, akkor az eljárás nyertesének visszalépése esetén az ajánlatok értékelése során a következő legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített szervezettel köti meg a szerződést.

11.Ajánlatkérő a Kbt. 75.§ (6) bekezdése alapján rögzíti, hogy a tárgyi eljárásban alkalmazza a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontját.

12. Az eljárás során a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: Dr. Jakab Attila (Lajstromszáma: 00983) .

13. Ajánlatkérő tájékoztatja Ajánlattevő(ke)t, hogy építőipari kivitelezői tevékenységet 2010. január 31. után csak azok a cégek folytathatnak, amelyek regisztráltatják magukat a Magyar Kereskedelmi és Iparkamaránál. A benyújtott ajánlatnak tartalmaznia kell Ajánlattevő azon nyilatkozatát, amely tartalmazza a Magyar Kereskedelmi és Iparkamaránál vezetett nyilvántartási számot. Ajánlatkérő az elektronikus nyilvántartást ellenőrzi.

14.  Az ajánlat részeként benyújtandó igazolások, nyilatkozatok, egyéb iratok jegyzéke:

 

Tartalomjegyzék

1.

Felolvasólap 1.számú melléklet

 

Felolvasólap melléklete az Ajánlati felhívás M/2. pontra vonatkozó szakember Önéletrajza a 3. bírálati szempont alátámasztására (Önéletrajz minta 1/A. számon mellékelve)

 

A szakember végzettséget igazoló irata másolatban

 

Nyilatkozat a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberről az értékelési szempont figyelembevételével (1/B. sz. nyilatkozatminta)

 

Ajánlati adatlap

2.

Árazott költségvetés

3.

Aláírás-minta/Aláírási címpéldány

4.

Meghatalmazás (adott esetben)

5.

ajánlattevői nyilatkozat a Kbt. 66. §-ának (2) bekezdése alapján

6.

ajánlattevői nyilatkozat a Kbt. 66. §-ának (4) bekezdése alapján

7.

Összeférhetetlenségi Nyilatkozat

8.

nyilatkozat a Kbt. 114 §. (2) bekezdése alapján

9.

nyilatkozat a Kbt. 62 §. (1) bekezdés k) pont kb) alpontjában meghatározott kizáró ok tekintetében

10

nyilatkozat alvállalkozókról a Kbt. 67 §. (4) bekezdése alapján

11

nyilatkozat alvállalkozókról a Kbt. 66.§ (6) bekezdés alapján

12

nyilatkozat a Kbt. 67. § (3) bekezdése értelmében

13

Nyilatkozat az alkalmassági követelmények igazolására

14

Kbt. 65. § (7) bek. szerinti szerződéses vagy előszerződésben vállalt kötelezettségvállalását tartalmazó okirat (adott esetben)

15

Ütemterv (vonalas, heti bontás)

16

M/2. szerinti szakember rendelkezésre állási nyilatkozata (14. sz. nyilatkozatminta)

17

Egyéb nyilatkozatok (15. sz. nyilatkozatminta)

18

Nyilatkozat az előlegről (16. sz. nyilatkozatminta)

19

A teljes ajánlat benyújtandó CD vagy DVD-n jelszó nélkül olvasható, de nem módosítható formátumban (pdf), 1 példányban. A digitális példányt a kész eredeti papíralapú példányról kell elkészíteni, és tartalmaznia kell az árazott költségvetést excel formátumban.

15.  Az ajánlati felhívás megküldésének napja: 2017. december hó 4 nap

 

Menü

Navigáció